- Plný úvazek

Popis hlavní pracovní činnosti referenta investic: zajišťuje vypracování všech stupňů projektové dokumentace pro územní a stavební řízení na investiční akce města, řízené odborem majetku města; zodpovídá za realizaci investičních akcí města, řízené odborem majetku města; vypracovává podmínky výběrových řízení dle platného zákona o zadávání veřejných zakázek na investiční akce města a dle směrnice města o zadávání veřejných zakázek malého rozsahu; zajišťuje výběrová řízení a sepisuje návrhy smluv o dílo s budoucími zhotoviteli investičních akcí města; provádí technický dozor investora na stavbách města či vykonává funkci zástupce investora, kontroluje a zodpovídá za fakturaci a čerpání finančních prostředků z rozpočtu města na investiční akce města, zodpovídá za dodržení rozpočtu jednotlivých investičních akcí a dává podněty k řešení nežádoucích odchylek; bezprostředně po kolaudaci staveb předkládá podklady k účetnímu převedení dokončených staveb a předává je uživatelům; zpracovává prognózy rozvoje města v souladu se zásadami generelu města, navrhuje pořadí přípravy a realizace investic z pohledu potřeb města a předkládá je příslušným orgánům města; spolupracuje s komisemi rady města – stavební, regenerační, majetkovou a předkládá návrhy radě města a zastupitelstvu města; spolupracuje s příslušnými odbory MÚ Jaroměř a Technickými službami města Jaroměř, spolupracuje se správci inženýrských sítí na území města z hlediska provozně-technického i z hlediska rozvoje těchto sítí a zajišťuje jejich koordinaci; spolupracuje s odborem výstavby městského úřadu v otázkách nakládání s památkovými objekty, zodpovídá za jejich ochranu při investiční a stavební činnosti města; vyjadřuje se k návrhům stavebníků v souvislosti s městským majetkem, stanovuje podmínky a kontroluje jejich plnění; zastupuje město při správních i jiných řízeních organizovaných správními orgány městského nebo krajského úřadu nebo jinými institucemi státní správy v otázkách výstavby nebo rozvoje města, při kterých hájí zájmy města a řídí se schváleným územním plánem, známými záměry rozvoje města, usneseními městských orgánů města a stanoviskem starosty nebo jeho zástupce; zodpovídá za vytváření a aktualizaci digitální technické mapy města ve spolupráci s odborem výstavby městského úřadu; zpracovává a aktualizuje Strategický plán města Jaroměře.
Důležité upozornění: přesný čas a místo konání výběrového řízení (ústní kolo) bude sdělen telefonicky (ihned po termínu pro podání přihlášek do výběrového řízení) a následně písemně všem uchazečům, kteří budou na základě zaslaných přihlášek splňovat podmínky pro zařazení do ústního kola výběrového řízení. V případě, že uchazeč nedoloží požadované doklady, které musí přihláška obsahovat, vyhrazuje si vyhlašovatel, že takový uchazeč bude z výběrového řízení vyřazen.
Písemnou přihlášku je nutné předložit nejpozději do 2. 11. 2018 (výhradně prostřednictvím držitele poštovní licence nebo na podatelnu MÚ) na adresu: Městský úřad Jaroměř, k rukám tajemnice Ing. Michaely Skovajsové, nám. Československé armády 16, 551 01 Jaroměř. Obálku označte „VŘ č. 25/2018 – Investiční referent – neotvírat“.
Veškeré informace k výběrovému řízení naleznete na https://www.jaromer-josefov.cz/e_download.php?file=data/uredni_deska/obsah1755_85.pdf&original=VR%CC%8C_OIR.pdf
Podrobnější informace podá: p. Jan Žila, vedoucí odboru majetku města, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.