- 30 000 – 32 000 Kč
- Plný úvazek

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Pro významného klienta, nadnárodní společnost působící v oboru autmotive, hledáme zkušeného VEDOUCÍHO SKLADU, který hledá nové výzvy a nebojí se zkoušet a implementovat do provozu nové věci a postupy!
Máte zkušenosti ze skladu a s vedením lidí?
Jste samostatná osobnost, které není cizí odolnost vůči stresu a dokážete pracovat samostatně a dodržet termíny?
Ano? Tak to hledáme právě VÁS!
Povedete tým přibližně 20 kolegů, kteří jsou pro naši firmu nesmírně důležití a budete řešit denní operativu výrobní společnosti (In/out procesy, on-time zásobování výrobních linek).
Nastavíte si procesy zavážení materiálů na výrobní linky a optimalizace materiálového toku.
Budete spravovat vozový park interní logistiky a koordinovat procesy skladování v souladu s požadavky.
Vytvoříte VSM (value stream map) pro jednotlivé produkty, povedete interní dokumentaci týkající se řízení skladových procesů v souladu s požadavky IATF a budete úzce spoluprácovat s odděleními výroby, controllingu, logistiky a kvality.
Nastavíte si procesy cyklické inventury, uděláte přípravu interních/externích auditů, povedete roční inventury podle svých plánů a důležitý bude i pravidelný reporting.
V neposlední řadě budete dohlížet na plůnění měsíčních cílů a za to Vás samozřejmě odměníme!
Hledáme vyzrálou osobnost odolnou vůči stresu s chutí a odvahou implementovat nové procesy a změny!
Podmínkou je alespoň středoškolské vzdělání, zkušenosti na obdobné pozici a také zkušenost s vedením lidí!
Důležitá je i znalost FIFO, inventarizace a VÝHODOU bude zkušenost s implementací čárových kódů.
Občas budete muset někam zajet, takže "Béčko" je podmínkou a určitě se bude hodit i oprávnění na VZV.
A skvělé bude, pokud budete umět anglicky alespoň na komunikativní úrovni!
Chceme toho celkem hodně, ale taky Vám máme co nabídnout.
Základem je zajímavá a odpovídající MZDA!
Taky dostanete týden dovolené navíc!
Samozřejmostí jsou i stravenky a příspěvek na dopravu!
Nabízíme také příjemné pracovní prostředí v zázemí nadnárodní korporace!
A myslíme si, že oceníte pružnou pracovní dobu!
Máte odvahu a chuť se k nám přidat? Dole najdete kontakty!
Neslibujeme, že to bude jednoduché, ale bude to stát za to!

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.