- 27 940 – 32 940 Kč
- Plný úvazek
HLEDÁME POSILU DO TÝMU
VEDOUCÍ ODBORU ROZVOJE, MAJETKU MĚSTA A ŠKOLSTVÍ MĚSTSKÉHO ÚŘADU
Baví Vás práce v oblasti stavebních investic a majetkových záležitostí?
Neváhejte se přihlásit.
MÍSTO PŮSOBENÍ: správní obvod obce s rozšířenou působností Česká Třebová.
CO OD VÁS OČEKÁVÁME:
• vysokoškolské vzdělání – výhodou stavební, technické, právní nebo ekonomické,
• splnění předpokladů pro vznik pracovního poměru úředníka dle § 4 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících,
• zkušenosti v oblasti realizace stavebních investic, správy majetku, tvorby rozpočtů a dotačních projektů,
• aktivní přístup a koncepční myšlení,
• ochotu přinášet nové nápady a inovace,
• schopnost vést a motivovat tým,
• dobrou komunikaci a spolupráci s různými zainteresovanými stranami,
• samostatnost, flexibilitu, spolehlivost a odpovědnost.
CO NABÍZÍME:
• pracovní poměr na dobu neurčitou, nástup dle dohody,
• zajímavou a různorodou práci jak v kanceláři, tak v terénu,
• možnost podílet se na rozvoji města – realizaci stavebních projektů, spolupráci s organizacemi a společnostmi města,
• podporu dalšího vzdělávání a profesního růstu,
• pružnou pracovní dobu s možností home office,
• motivační finanční odměny za dosažené cíle,
• sick days, příspěvek na stravování, rekreaci a penzijní připojištění.
JAK SE PŘIHLÁSIT:
pošlete vyplněnou přihlášku, strukturovaný životopis, prohlášení o bezúhonnosti a doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání v prosté kopii, písemně nebo na e-mail: Odpovědět na inzerát.
Do předmětu e-mailu napište „Vedoucí odboru rozvoje“.
PŘIHLÁŠKY PŘIJÍMÁME DO 21.11.2025.
UPŘESŇUJÍCÍ INFORMACE: více informací Vám rádi poskytneme na telefonu zobrazit tel. číslo , e-mailem na Odpovědět na inzerát, nebo osobně.
PLATOVÉ PODMÍNKY:
zařazení dle zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce, ve znění pozdějších předpisů a dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů, 12. platová třída.
Nebojte se být součástí změny!

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!