- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro rodiče
Městská část Praha 3, územně samosprávný celek.
Oznámení o volném pracovním místu
Městská část Praha 3 přijme referentku/referenta oddělení účetnictví odboru ekonomického (účetní - metodik)
na dobu neurčitou v platové třídě 10 (v rozmezí od 23 390,--Kč do 34 370,--Kč podle započitatelné praxe), v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; s možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být přiznán v rozmezí od 4 000,--Kč do 17 000,--Kč. Nástup dohodou.
Požadavky na vzdělání: vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu nebo vyšší odborné vzdělání, případně střední vzdělání s maturitní zkouškou s využitím § 3 odst. 3 a 4 NV 341/2017.
Praxe: praxe v oblasti finančního účetnictví, znalost účetnictví příspěvkových organizací výhodou.
Další požadavky, schopnosti: velmi dobrá znalost práce na PC, psychická odolnost, pečlivost.
Hlavní náplň práce:
- metodické vedení účtování o stavu, pohybu a rozdílu majetku a závazků, o nákladech a výnosech, o výdajích a příjmech a o výsledku hospodaření včetně potvrzení účetní závěrky příspěvkových organizací,
- kontrola výsledků účetních sestav příspěvkových organizací,
- dočasné zajišťování pokladních činností úřadu,
- příprava materiálů do rady městské části týkajících se účetnictví příspěvkových organizací (např. schválení účetní závěrky),
- zajišťování styku příspěvkových organizací s MHMP, atd.
Nabízíme: pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, Ticket restaurant (150,--Kč/den), Ticket Benefits (až 500,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření) nebo na životní pojištění, příjemné pracovní prostředí.
Přihláška: profesní životopis zasílejte na emailovou adresu e-mail přes
, nejpozději do 12. 9. 2023V případě potřeby dalších informací se obraťte na vedoucí oddělení Milenu Dreveňákovou, e-mail zobrazit tel. číslo .
, tel:.Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.