- 30 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Budete zajišťovat plnění daňových a odvodových povinností. Stanovovat způsoby vedení daňové agendy v organizaci a koordinovat tuto činnost s účetními, finančními a jinými systémy organizace. Zajišťovat a vypočítávat daně (DPH, daň silniční, energetické daně, daň z nemovitostí) vypracovávat daňová přiznání a realizovat zákonný odvod daní. Uvítáme zkušenosti v oblasti majetkového účetnictví a dotačních programů. Součástí Vaší práce bude zajišťování styku se správci daní a dalšími odvodovými místy.
Pokud budete úspěšní:
očeká na Vás práce pro evropskou jedničku ve svém oboru
Způsob kontaktu: životopis zasílat na e-mail
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.