Metodik mzdového účetnictví, pracovní doby a odměňování

Praha
Plný úvazek

Správa železnic, státní organizace, hledá nového kolegu/kolegyni na pozici:

Metodik mzdového účetnictví, pracovní doby a odměňování

Jste odborník na mzdové účetnictví, pracovní dobu a odměňování? Chcete se podílet na tvorbě metodik a pomáhat s jejich aplikací ve velké státní organizaci? Hledáme zkušeného kolegu/kolegyni, který/á bude klíčovou oporou v oblasti mzdové agendy a pracovní doby.

Co budete dělat?

Vytvářet a aktualizovat metodické pokyny a interní předpisy v oblasti mzdového účetnictví, pracovní doby a odměňování

Koordinovat a metodicky vést zaměstnance s agendou mzdového účetnictví, evidence pracovní doby a odměňování napříč organizačními složkami Správy železnic

Poskytovat odborné konzultace a podporu kolegům v rámci organizace

Sledovat legislativní změny a zajišťovat jejich implementaci do praxe

Školit a podporovat zaměstnanců v oblasti mzdové problematiky a pracovní doby.

Spolupracovat s IT při vývoji a úpravách mzdových a docházkových systémů.

Zpracovávat návrhy, stanoviska a podklady pro kolektivní vyjednávání a při přípravě a změnách interních norem Správy železnic

Spolupracovat s orgány státní správy

Koho hledáme?

VŠ vzdělání (ekonomické, právní nebo příbuzné)

Praxi v oblasti mzdového účetnictví a/nebo pracovní doby

Znalost legislativy – zákoník práce, nařízení vlády; znalost legislativních podmínek při provozování dráhy a drážní dopravy výhodou

Analytické myšlení a schopnost systematické práce

Výborné komunikační dovednosti a schopnost předávat odborné informace

Pracoviště: Praha

Typ PPV: Pracovní poměr na dobu určitou jednoho roku s možností prodloužení

Nástup možný: dle dohody

Co nabízíme?

Stabilní zaměstnání ve státní organizaci

Možnost odborného růstu a dalšího vzdělávání

Práci, která má smysl a reálný dopad na fungování organizace a jejích zaměstnanců

Pružnou pracovní dobu

6 týdnů dovolené, příspěvek na stravování, po 6 měsících příspěvek na penzijní spoření / DIP, Multisport kartu, stravenkový paušál nebo elektronickou stravenku, jízdní výhody ČD (po 6 měsících pro rodinné příslušníky), VIP účet v Datart, AlzaBenefit a různé výhody u našich partnerů a další benefity

Sídlo firmy

Správa železnic, státní organizace
Dlážděná 1003/7
110 00 Praha

IČO: 70994234
Datová schránka: uccchjm
Další informace:
GPS: 50.086994790337,14.43209745811,
S-JTSK: -742048.10 -1043170.42, RUIAN: 21708215

Poznámka: Tato adresa je sídlem společnosti a nemusí se shodovat s adresou, kam firma hledá nové pracovníky. Adresa pracovní nabídky je uvedena v inzerci - v poli Lokalita.

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

VYHRAJ 1 000 Kč!

Za recenzi tvojí práce na JenFirmy.cz

JDU HODNOTIT