- 30 000 – 33 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
STATUTÁRNÍ MĚSTO HAVÍŘOV vyhlašuje výběrové řízení.
Tajemník Magistrátu města Havířova vyhlašuje výběrové řízení č. 32/2024 na obsazení
pracovního místa účetní – metodik účetnictví příspěvkových organizací.
Zaměstnavatel:
Statutární město Havířov, Magistrát města Havířova.
Místo výkonu práce: Havířov-Město, Svornosti 86/2.
Platová třída: 10. (dle nařízení vlády č. 341/2017 Sb.).
Zajišťování účetních prací statutárního města Havířova a metodické pomoci a odborného
poradenství v oblasti účetnictví příspěvkových organizací.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Požadavky pro vznik pracovního poměru:
K přihlášce se připojují tyto doklady:
Doba uzavření pracovního poměru: na dobu určitou 1 rok s 3 měsíční zkušební lhůtou a
možností prodloužení na dobu neurčitou.
Lhůta a adresa pro podání přihlášky:
Přihlášky s požadovanými doklady zašlete nejpozději do 30.1.2025 na adresu:
Magistrát města Havířova
tajemník Magistrátu města Havířova
ul. Svornosti 86/2
736 01 Havířov-Město
Místo a způsob podání přihlášky:
Osobním podáním na podatelnu Magistrátu města Havířova v pracovní dny nebo
prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, kdy za včas podanou přihlášku se považuje
také její podání v poslední den stanovené lhůty k poštovní přepravě.
Zpracovatelem osobních údajů bude statutární město Havířov, Magistrát města Havířova,
IČO 00297488, se sídlem Svornosti 2, 736 01 Havířov-Město. Datová schránka: 7zhb6tn (dále jen MMH).
V rámci tohoto výběrového řízení bude MMH zpracovávat osobní údaje zájemce za účelem provedení výběru vhodného zaměstnance a u vybraného zájemce za účelem jednání před uzavřením pracovní smlouvy na výše uvedený druhu práce (viz bod č. 2).
Osobní údaje zájemce bude MMH zpracovávat pouze v rozsahu nezbytném pro splnění účelu
uvedeného v druhé odrážce;
Statutární město Havířov
Osobní údaje zájemce bude MMH zpracovávat pouze po dobu výběrového řízení, zabezpečí
jejich ochranu a nebude je předávat žádné jiné právnické nebo fyzické osobě; pro účely
spisové služby budou osobní údaje zájemce uvedené v přihlášce uchovávat po dobu 5 let.
Po skončení výběrového řízení si MMH ponechá doklady uvedené v bodu č. 8, pouze u
vybraného zájemce, ostatním zájemcům tyto doklady, příp. další přílohy přihlášky
neprodleně vrátí.
Zájemce má právo na přístup ke svým osobním údajům, má právo požadovat opravu, výmaz
nebo omezení zpracování svých osobních údajů a má právo vznést námitku proti zpracování
svých osobních údajů.
Státním dozorovým úřadem pro oblast ochrany osobních údajů je Úřad pro ochranu osobních
údajů (www.uoou.cz), na který se zájemce může obrátit se stížností.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.