Metodik účetnictví ÚSC oddělení účetnictví a výkaznictví na odboru ekonomickém

Olomouc
21.710 – 31.820 Kč

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Olomoucký kraj hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky
Smluvní vztah

Charakteristika vykonávané práce: provádění konzultační a poradenské činnosti včetně vydávání stanovisek v oblasti účetnictví a výkaznictví, provádění kontroly zaslaných výkazů do státní pokladny, poskytování metodické pomoci obecním a městským úřadům v oblasti účetnictví
místo výkonu práce: Krajský úřad Olomouckého kraje

Požadavky:

  • dosažené vzdělání SŠ s maturitní zkouškou, VOŠ, VŠ
  • obor vzdělání : ekonomika, veřejná správa výhodou
  • znalosti oboru :
  • zákon o účetnictví, zákon o rozpočtových pravidlech územních rozpočtů, zákon o dani z příjmů, zákon o krajích, zákon o obcích,
  • praxe ve veřejné správě výhodou,
  • praxe v oboru:
  • v posledních 5 letech výhodou
  • jazykové znalosti: cizí jazyk (angličtina, francouzština, němčina) výhodou, další požadované dovednosti
  • uživatelská znalost PC (MS Office)
  • samostatnost
  • komunikativnost
  • smysl pro týmovou práci
  • schopnost analyticky a koncepčně myslet

Přihlášky v zalepené obálce s označením „NEOTVÍRAT – výběrové řízení na místo: metodik účetnictví ÚSC oddělení účetnictví a výkaznictví na Odboru ekonomickém Krajského úřadu Olomouckého kraje“ doručte na adresu:
Krajský úřad Olomouckého kraje
Personální útvar
Jeremenkova 40a, 779 00 Olomouc
nebo předejte v podatelně úřadu, nejpozději do 2. 4. 2023 do 12:00 hodin.
kontaktní pracovník – vedoucí odboru: Mgr. Olga Fidrová, MBA
telefon: zobrazit tel. číslo , email: e-mail přes odpovědní formulář
Platové podmínky: se řídí nařízením vlády o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, platová třída 9.
Termín nástupu: dle dohody, co nejdříve
Předpoklady:
Fyzická osoba, která je státním občanem České republiky, popřípadě fyzická osoba, která je cizím státním občanem má v České republice trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, ovládá jednací jazyk
Bezúhonnost
Náležitosti přihlášky jsou: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefonní spojení (číslo dokladu o povolení k pobytu, jde-li o cizího státního občana), datum a podpis.
V přihlášce je nutné uvést, že uchazeč splňuje požadavky uvedené v podmínkách výběrového řízení na dané místo v členění dle tabulky (např. znalost práce s výpočetní technikou-v jakých programech, praxe ve státní správě nebo samosprávě od … do … u organizace .. název, popř. reference sdělí .. jméno, příjmení, kontakt).

K přihlášce připojte:
Životopis s uvedenými údaji o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností (zaměřit se na informace ve vztahu k požadovaným dovednostem).
Originál výpisu z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, u cizích státních příslušníků též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost, vydaný domovským státem; pokud takový doklad domovský stát nevydává, je nutné doložit bezúhonnost čestným prohlášením.
Ověřenou kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi žádosti dalších uchazečů na obsazované funkční místo.
Formulář přihlášky do výběrového řízení naleznete zde.

O ukončení výběrového řízení budou uchazeči informováni mailem. Po ukončení výběrového řízení si lze osobní materiály uchazeče osobně vyzvednout po domluvě u Ing. Eleny Šimkové (kancelář č. 716/7NP, tel.: zobrazit tel. číslo , Odpovědět na inzerát), a to do konce kalendářního měsíce následujícího po dni vyhlášení výběrového řízení. Po uplynutí této lhůty budou všechny osobní materiály archivovány a skartovány dle platných právních předpisů.

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Olomouc Olomouc
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 3. října
Vodohospodářská společnost Olomouc, a.s. | Vodohospodářská společnost… | Olomouc Olomouc
  • 60 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. října
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. září
IES MORAVIA REAL a.s. | IES MORAVIA REAL a.s. | Véska, Dolany, Olomouc Véska, Dolany, Olomouc
  • 25 000 – 29 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 26. září
SMS finance, a.s. | SMS finance, a.s. | Hodolany, Olomouc Hodolany, Olomouc
  • 60 000 – 100 000 Kč
  • Plný úvazek, Trainee program
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 26. září
KODAP holding, s.r.o. | KODAP holding, s.r.o. | Liberec Liberec
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 17. ledna
KODAP holding, s.r.o. | KODAP holding, s.r.o. | Liberec Liberec
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. ledna
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 19. září
Zařízení služeb pro Ministerstvo vnitra | Zařízení služeb pro… | Vršovice, Praha Vršovice, Praha
  • 20 000 – 30 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. září
BONATRANS GROUP a.s. | BONATRANS GROUP a.s. | Bohumín Bohumín
  • 40 000 – 44 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 4. ledna
BONATRANS GROUP a.s. | BONATRANS GROUP a.s. | Bohumín Bohumín
  • 40 000 – 52 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 1. září
Technodat Engineering, s.r.o. | Technodat Engineering, s.r.o. | Zlín Zlín
  • 33 000 – 48 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 30. března
SMS finance, a.s. | SMS finance, a.s. | Olomouc Olomouc
  • 60 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 30. března
PHATEC s.r.o. | PHATEC s.r.o. | Litomyšl Litomyšl
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 31. března
Manuvia GreatWork s.r.o. | Manuvia GreatWork s.r.o. | Kámen, Pelhřimov Kámen, Pelhřimov
  • 19 000 – 22 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 31. března
SPORT CAFE, s.r.o. | SPORT CAFE, s.r.o. | Hradec Králové Hradec Králové
  • 40 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 31. března
JOB spectrum s.r.o. | JOB spectrum s.r.o. | Chomutov Chomutov
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 31. března

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Správa železnic, státní organizace, Proveon, a.s., JCOS s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Vodohospodářská společnost Olomouc, a.s., KORDSTAV s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, Ekodoma s.r.o., Správa silnic Olomouckého kraje, příspěvková organizace, Broker Investment, s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., Krajské ředitelství policie Olomouckého kraje, SMS finance, a.s., ManpowerGroup s.r.o., IES MORAVIA REAL a.s., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Recepční, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Úvěrový specialista / specialistka, Číšník / Servírka, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Pracovník / pracovnice ve službách, Lesní inženýr / inženýrka, Technik / technička v zemědělství, Specialista / specialistka státní správy, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Administrátor / Administrátorka veřejných zakázek, Finanční účetní, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Olomouc, Celá ČR, Nová Ulice, Olomouc, Velká Bystřice, Holice, Olomouc, Véska, Dolany, okres Olomouc, Hodolany, Olomouc

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?