- Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Spolupráce s účetními při stanovení účetních metod a zásad účetní jednotky.
Tvorba a upřesňování metodiky účetních postupů při účtování operací týkajících se účetní jednotky.
Poskytování odborných metodických konzultací.
Kontrola účetních dat z hlediska formální správnosti a vazeb předepsaných právními předpisy.
Rozhodování o postupech účtování v nestandardních situacích.
Optimalizace účetních procesů.
Správa směrnic týkajících se účetnictví.
PŘEDPOKLADY: (DLE § 4 ODST.1 ZÁKONA O ÚŘEDNÍCÍCH)
Uchazeč musí být fyzickou osobou, která je státní občanem ČR, nebo občanem jiného členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Dohody o Evropském hospodářském prostoru, popř. fyzická osoba, která je cizincem a má v České republice povolen trvalý pobyt, dosáhla věku 18 let, je způsobilá k právním úkonům, je bezúhonná, ovládá jednací jazyk.
Ukončené vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu.
CO POŽADUJEME:
Vzdělání ekonomického zaměření.
Znalost zákona č. 563/1991 Sb., o účetnictví.
Velmi dobrá znalost českého jazyka slovem i písmem.
Velmi dobrá uživatelská znalost práce s počítačem (MS Office).
VÝHODOU JE:
Praxe v oblasti účetnictví.
Praxe ve veřejné správě.
Znalost problematiky daně z přidané hodnoty.
Požadované znalosti budou ověřeny při ústním pohovoru, případně písemným testem.
Zaměstnanecké výhody:
Pružná pracovní doba, sociální fond, stravenky
MÍSTO A ZPŮSOB PODÁNÍ PŘIHLÁŠKY A OSTATNÍCH DOKUMENTŮ:
Přihlášku spolu s přílohami je nutno podat v obálce zřetelně označené nápisem „ Výběrové řízení na metodika účetnictví“
Zaměstnanecké výhody:
Pružná pracovní doba, sociální fond, stravenky
do datové schránky ID – 6xmbrxu,
A TO NEJPOZDĚJI DO 12.06.2025
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo výběrové řízení kdykoliv zrušit bez udání důvodu.
Kontaktní osoba: Miluše Bartošová, DiS., tel: zobrazit tel. číslo
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?