- 28 700 Kč
- Zkrácený úvazek

Stabilní realitní kancelář CHIRŠ na Praze 13 hledá do svého týmu Junior office managera/ku.
Úspěšná/ý Junior office manager pomáhá celé firmě k lepším výsledkům. Skvělá příležitost se seberealizovat a růst společně s firmou. Hledáme opravdovou výkonnou posilu.
• Praxe na obdobné pozici min. 1 rok
• Velmi dobré organizační schopnosti, umět zorganizovat všechno a všechny kolem sebe
• Chuť skutečně pracovat (být schopný pracovat min. 4h v kuse) a rozvíjet se
• Schopnost samostatně vyřešit zadané, či potřebné úkoly
• Výborná znalost českého jazyka
• Schopnost operativně a rychle jednat
• Schopnost převzít zodpovědnost za svoji práci
• Reprezentativní vystupování a oblékání
• Zajišťovat administrativu související s chodem firmy – příprava smluv, komunikace s úřady a dodavateli služeb, příprava podkladů pro externí účetní firmu atd.
• Starání se o hladký chod kanceláře – vedení a organizování asistentek, rozdělování úkolů a jejich následná kontrola, zajišťování optimalizace a efektivity jejich práce
• Práce s interním systémem, aktualizace dat, GDPR agenda
• Administrativní podpora Office managerky a zastupování v případě její nepřítomnosti
• Komunikace s ostatními odděleními
• Řešení operativních úkolů a požadavků – dávat věcem řád
• Příprava marketingových podkladů
• Jsme týmoví hráči, proto budete v úzkém kontaktu se svými kolegy, kterým budete nápomocen a oporou
• Možnost získat mnoho nových zkušeností
• Různorodou pracovní náplň
• Firemní notebook a telefon
• Flexibilní pracovní dobu
• Hrubá mzda 30 000 – 40 000 / měsíc
• Možnost práce na HPP nebo ŽL
• Vstupní školení
• Nástup ihned
• Příspěvek na stravování a neomezený přísun kávy
Životopisy s fotografií zasílejte na Odpovědět na inzerát.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.