- Plný úvazek
Požadavky
- Ukončené SŠ vzdělání
- Uživatelská znalost PC (MS Office)
- Dobrá znalost českého pravopisu a příjemný mluvený projev
- Psaní deseti-prstovou hmatovou metodou a znalost obchodní korespondence VÝHODOU
- Schopnost flexibilně reagovat na potřeby klienta
- Odolnost proti stresu, trpělivost, pečlivost, komunikativnost
Nabídka
- HPP s pracovní dobou od pondělí do pátku – 8,5 hodiny (nástup na směnu v rozmění od 7:00, 8:00, 9:00 a 10:30 hod – střádá se po týdnu)
- Zajímavé finanční ohodnocení, nástup 20 000 Kč, po zkušební době 21 000 Kč, po dalším zaučení (nejdéle do 1 roku) 23 000 – 26 000 Kč, další kariérní růst je spojen i s růstem mzdy – je individuální
- Důkladné zaškolení na pozici
- Možnost kariérního růstu a rozvoje
- Zázemí stabilní společnosti
- Zaměstnanecké výhody: 5 týdnů dovolené + 5 dní Sick days, příspěvek na penzijní/životní pojištění, stravenky, slevy na produkty společnosti, příspěvek na dětské tábory, společenské akce (sportovní den, vánoční večírek…)
Pracovní náplň
- Telefonní komunikace a administrativa spojená s přáním stávajících klientů – bez aktivního prodeje
- Vyřešení požadavků klienta, individuální přístup ke každému klientovi
- Samostatná administrativní činnost a práce s interními systémy