- 30 000 – 56 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
Máte zkušenosti na pozici tisková/ý mluvčí v náročném firemním prostředí? Umíte flexibilně reagovat na časté změny? Nezaleknete se cestování v rámci různých poboček po ČR? Pak jste náš člověk. Zašlete svůj životopis a o pozici se spolu pobavíme.
Významná česká společnost z oblasti nejenom zdravotnictví hledá zkušeného človíčka na pozici:
TISKOVÁ/Ý MLUVČÍ - KORPORÁT (70-90.000 Kč)
* Zajišťování externí mediální komunikace vč. prosazování pozitivních výstupů v médiích
* Psaní tiskových zpráv a článků vč. jazykové a stylistické korektury
* Provádění pravidelného monitoringu mediálních výstupů
* Organizování a vedení tiskových konferencí, slavnostních otevírání, briefingů a dalších akcí
* Poskytování rozhovorů a doprovodu novinářům
* Aktualizace mediální databáze a provádění pravidelného monitoringu mediálních výstupů
* V neposlední řadě zajištění krizové komunikace
* VŠ vzdělání (žurnalistika, ekonomické nebo marketing)
* Minimálně 3 roky praxe na pozici tiskový/á mluvčí v korporátním prostředí nebo větší společnosti
* Výbornou znalost českého jazyka
* Zkušenosti s krizovou komunikací
* ŘP sk. B - ochotu cestovat v rámci ČR
* Zázemí významné společnosti s celorepublikovou působností
* Zajímavé finanční podmínky
* Automobil i pro soukromé účely
* 25 dnů dovolené,
* Sick days
* Stravenky
* Příspěvek na penzijko/životko
* Multisport karta
* Zvýhodněné volání
* Možnost nástupu dle dohody
* Místo výkonu práce: Ostrava + ČR (cestování na centrálu do Prahy)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?