- 28 650 – 41 520 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Městská část Praha 3, územně samosprávný celek.
Oznámení o volném pracovním místu
Městská část Praha 3 přijme tiskovou mluvčí / tiskového mluvčího (referenta/referentku odboru vnějších vztahů a kultury) s místem výkonu práce Praha 3, nástup dohodou.
Platové zařazení
v platové třídě 10, (tarifní plat v rozmezí od 24 790,--Kč do 35 770,--Kč podle započitatelné praxe), v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; s možností postupného přiznání osobního příplatku až do výše 100 % platového tarifu nejvyššího platového stupně platové třídy 10, dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce.
Požadujeme
Požadavky na vzdělání: vysokoškolské vzdělání, středoškolské vzdělání s využitím § 3 odst. 3 a 4 NV 341/2017.
Znalosti: znalost zákona č. 131/2000 Sb., o hlavním městě Praze vítána, znalost prostředí městské části výhodou.
Další požadavky a schopnosti: výborné komunikační schopnosti v mluveném i písemném projevu, spolehlivost, ochota učit se a přizpůsobit se novým požadavkům.
Hlavní náplň práce
- komunikace s médii,
- zpracování a rozesílání tiskových zpráv, úprava tiskových zpráv na webové stránky,
- příprava pravidelné rubriky o aktualitách ze zasedání zastupitelstva a rady městské části do Radničních novin Prahy 3,
- pravidelné shrnutí reportů z monitoringu médií pro vedení radnice,
- moderování veřejných debat a akcí pro veřejnost.
Nabízíme
- pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, stravenkový paušál, Ticket Benefits (až 700,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření) nebo na životní pojištění, příspěvek na MHD, mobilní telefon, možnost zvýhodněné partnerské SIM.
Přihláška
Profesní životopis a doklad o nejvyšším dosaženém vzdělání zasílejte prosím nejpozději do 10. 1. 2025 prostřednictvím odpovědního formuláře
Bližší informace – Tereza Schejbalová, vedoucí odboru vnějších vztahů a kultury, tel.: zobrazit tel. číslo
Místo pracoviště: Havlíčkovo náměstí 700, Praha, 13000

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.