- Plný úvazek

Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Tajemník Úřadu městské části Brno-Kohoutovice vyhlašuje v souladu s ustanovením § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících územních samosprávných celků, v platném znění, (dále jen zákon) výběrové řízení na obsazení pracovní pozice referent – podatelna.
Místo výkonu práce: Úřad městské části Brno-Kohoutovice, Bašného 36, 623 00 Brno
* komplexní zajištění agendy spisové služby ÚMČ
* příjem došlé pošty na ÚMČ, její evidence a rozdělení na odbory ÚMČ
* vedení evidence odeslané pošty ÚMČ a zajištění jejího vypravení a předání České poště
* zajišťování agendy kontaktního místa Czech POINT
* přijímání a vedení evidence materiálů k vyvěšování na informační tabule ÚMČ, organizační koordinace této
* činnosti v rámci ÚMČ
* zodpovědnost za vzhled a obsah úřední desky ÚMČ
* vedení agendy schránek důvěry a zodpovědnost za nakládání s nálezy ze schránek důvěry
* úplné středoškolské vzdělání ukončené maturitní zkouškou
* znalost práce na PC, znalost prostředí E-spis vítána
* znalost správy Czech POINT vítána
* praxe ve veřejné správě vítána
Náležitosti písemné přihlášky do výběrového řízení (§6, odst. 3 zákona, viz Příloha č. 1):
* název výběrového řízení
* jméno, příjmení, titul uchazeče
* datum a místo narození
* státní příslušnost
* místo trvalého pobytu
* číslo občanského průkazu nebo číslo dokladu o povolení k pobytu (jde-li o cizího státního občana)
* datum a podpis
* tel. kontakt, e-mailová adresa / ID DS uchazeče
K přihlášce připojit:
* profesní (strukturovaný) životopis
* originál, případně ověřenou kopii výpisu z evidence Rejstříku trestů, ne starší než 3 měsíce
* kopii dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání
* souhlas se zpracováním poskytnutých osobních údajů pro účely výběrového řízení dle zákona
č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů, ve znění pozdějších předpisů
* případnou žádost o vrácení osobních materiálů a určení formy (obyčejnou listovní zásilkou, doporučeně, osobně)
Uzávěrka přihlášek: 25. 7. 2025 v 10.00 hodin
* možnost trvalého vzdělávání – podpora profesního rozvoje (vstupní vzdělávání, adaptační příprava a návazná školení, semináře)
* 5 týdnů dovolené
* 4 dny indispozičního volna (sick days)
* další zaměstnanecké výhody (např. příspěvek na penzijní připojištění, příspěvek na rekreaci i na rekreaci dítěte, ošatné, stravenkový paušál, odměna při životním výročí)
Základní informace:
* pracovní poměr na dobu určitou – zástup za dlouhodobou pracovní neschopnost)
* plný úvazek – 40hod./týden
* platové podmínky: v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění – platová třída 9, platový tarif dle započitatelné praxe, osobní příplatek, odměny * předpokládaný termínu nástupu: od 1.9.2025 nebo dle dohody
Další informace:
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku.
Společnost Prima kariera, s.r.o., se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ: 17184525 a společnost Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Těšíme se na spolupráci s Vámi!
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?