- 43 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Městská část Praha 3, územně samosprávný celek.
Městská část Praha 3 přijme referenta/referentku odboru kancelář úřadu, oddělení krizového řízení a informační služby (referent/ka recepce)
Doba neurčitá, platová třída 8 (v rozmezí od 20 130,--Kč do 29 520,--Kč podle započitatelné praxe), v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; s možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být poskytnut v rozmezí od 3 000,-- Kč do 10 000,-- Kč. Nástup dohodou. Vhodné i pro absolventy, poživatele starobního či invalidního důchodu.
Požadavky na vzdělání: střední vzdělání s maturitní zkouškou.
Další požadavky, schopnosti: uživatelská schopnost práce na PC (Microsoft Office), výborné komunikační schopnosti v písemném i v mluveném projevu.
Hlavní náplň práce: Poskytování informací návštěvníkům úřadu. Zajišťování provozu telefonní ústředny, přepojování a vyřizování telefonátů. Zabezpečování příjmu a výdeje klíčů od kanceláří úřadu.
Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, stravenkový paušál, Ticket Benefits (až 700,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření) nebo na životní pojištění.
Přihláška: profesní životopis zasílejte na emailovou adresu e-mail přes
, nejpozději do 8. 2. 2024.V případě potřeby dalších informací se obraťte na vedoucího oddělení odboru kancelář úřadu Bc. Milana Jančálka, email: zobrazit tel. číslo .
, tel:.Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?