- Zkrácený úvazek
O nás
Městská část Praha 3, územně samosprávný celek.
Popis
Městská část Praha 3 přijme referenta/referentku odboru kancelář úřadu, oddělení krizového řízení a informační služby (referent/ka recepce)
Doba neurčitá, platová třída 8 (v rozmezí od 20 130,--Kč do 29 520,--Kč podle započitatelné praxe), v souladu s nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě; s možností postupného přiznání osobního příplatku dle ustanovení § 131 zákona č. 262/2006 Sb., zákoník práce. Osobní příplatek může být poskytnut v rozmezí od 3 000,-- Kč do 10 000,-- Kč. Nástup dohodou. Vhodné i pro absolventy, poživatele starobního či invalidního důchodu.
Požadavky na vzdělání: střední vzdělání s maturitní zkouškou.
Další požadavky, schopnosti: uživatelská schopnost práce na PC (Microsoft Office), výborné komunikační schopnosti v písemném i v mluveném projevu.
Hlavní náplň práce: Poskytování informací návštěvníkům úřadu. Zajišťování provozu telefonní ústředny, přepojování a vyřizování telefonátů. Zabezpečování příjmu a výdeje klíčů od kanceláří úřadu.
Nabízíme: 5 týdnů dovolené, 5 dnů sick days, stravenkový paušál, Ticket Benefits (až 700,--Kč/měsíc), příspěvek na penzijní připojištění (doplňkové penzijní spoření) nebo na životní pojištění.
Přihláška: profesní životopis zasílejte na emailovou adresu e-mail přes
, nejpozději do 8. 2. 2024.V případě potřeby dalších informací se obraťte na vedoucího oddělení odboru kancelář úřadu Bc. Milana Jančálka, email: zobrazit tel. číslo .
, tel:.Benefity
- Sickdays
- Vzdělávací kurzy
- Příspěvek na stravování
- Příspěvek na volný čas
- Příspěvek na spoření / pojištění