- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
POŽADAVKY: kvalifikační předpoklad vzdělání: vyšší odborné vzdělání nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském nebo magisterském studijním programu, kompetence: komunikativnost, zodpovědnost, pečlivost, samostatnost, velmi dobrá jazyková způsobilost v českém jazyce, velmi dobré stylistické a vyjadřovací schopnosti, orientace v oblasti veřejné správy, zejména znalost zákona č. 128/2000 Sb., zákon o obcích, znalost nejpoužívanějších sociálních sítí (facebook, instagram, twitter ad.), dovednost prezentace na těchto sítích, vysoké pracovní nasazení, časová flexibilita, vítáno: praxe v oboru nebo v oblasti public relations, ve sdělovacích prostředcích apod., zkušenosti v oblasti marketingu a propagace
NABÍZÍME: stabilní zázemí, pružnou pracovní dobu, 5 týdnů dovolené, možnost dalšího vzdělávání v oboru, příspěvek na stravování a další benefity
KONTAKT: osobně, emailem, telefonicky
Je nutné doložit písemnou přihlášku do výběrového řízení se všemi náležitostmi a přílohami. Více informací je k dispozici na www.moravskatrebova.cz, na úřední desce městského úřadu.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.