- Zkrácený úvazek

Grafton Recruitment s.r.o.
Office Coordinator #english
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Zajímá Vás zdravotnické prostředí? Jste schopni každodenně komunikovat v ANGLICKÉM jazyce?
Jestli máte ZKUŠENOSTI s chodem RECEPCE a máte silné organizační schopnosti, čtěte dále, co by bylo Vaší náplní práce na pozici office koordinátor:
- Starost o chod kanceláře
- Komunikace se správou budovy
- Kontakt s klienty, dodavateli – jednání například o cenách
- Organizace pracovních cest, letenek, hotelů, taxi vč.následného vyúčtování
- Objednávky občerstvení, kancelářských potřeb, vizitek
- Organizace společných akcí (team building, večeře, večírky) – vše v rámci přiděleného budgetu
- Dohled nad docházkou zaměstnanců
- Administrativní podpora managementu
- Ad-hoc úkoly
Nástup: Leden 2018
Lokalita: Prosek, Praha 9
REQUIREMENTS:
- Min SŠ vzdělání
- Zkušenosti z obdobné pozice
- Znalost anglického jazyka na výborné úrovni
- Znalost MS Office na pokročilé úrovni
- Skvělé organizační schopnosti & multitasking
- Velmi dobré komunikační dovednosti, vyjednávací schopnosti
BENEFITS:
- Flexibilní pracovní doba (přítomnost v kanceláři nutná v době 10h-16h)
- 5 týdnu dovolené
- 5 sick days
- Kafetérie 4 000 Kč/měs
- Stravenky
- Příspěvek na penzijní připojištění
- Možnost lekcí jógy na pracovišti (2x/week)
- Občerstvení na pracovišti (ovoce, káva)
- Firemní akce