Office Coordinator with English - TOP COMPANY

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Do you have advanced ENGLISH and CZECH?
Do you have EXPERIENCE IN OFFICE MANAGEMENT?
Can you start immediately?

Skilled candidate who will be responsible for smooth and effective running of Prague office is welcome to join our team!

As an Office coordinator you will be:

  • Organizing the office layout and participate on the office design
  • Cooperating with suppliers (negotiating better deals, administration of contracts)
  • Providing business travel arrangements – transportation, accommodation, car rental; monitoring business trips, dealing with corporate travel agency
  • Coordinating management visits from outside of Prague
  • Assisting with arrangements of special events (e.g. team buildings, dinners)
  • Administer, review and update Health and Safety Agenda
  • Maintaining record of staff attendance and working hours
  • Organize and sort incoming and out-coming mail

REQUIREMENTS:
Do you see yourself in this profile?

  • High school education
  • Previous experience in a similar position (preferably in an international environment)
  • Fluent English skills and Czech
  • Good knowledge of MS Office programs
  • Very good organizational skills & multitasking
  • Responsibility in ownership of assigned tasks
  • Superb communication and interpersonal skills.

BENEFITS:
You can look forward to nice benefits such as:

  • Flexible working hours (fix hours between 10 – 16h)
  • 5 weeks of vacation
  • 5 sick days
  • Cafeteria 4 000 CZK/month (in trial period 1 500 CZK/month)
  • Meal vouchers – 80 CZK
  • Contributions to accident and life insurance
  • Contributions to pension (3% from salary)
  • Possibility of practicing yoga in the workplace (2x/week)
  • Refreshments on workplace (fruit and very good coffee)
  • Corporate events

Location: Prague (close to metro station)

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
včerejší
Mlékárna Pragolaktos, a.s. | Mlékárna Pragolaktos, a.s. | Kyje, Praha Kyje, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 3. října
JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro studenty
Zveřejněno: 2. října
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 2. října
Sirowa Czech s.r.o. | Sirowa Czech s.r.o. | Praha Praha
  • 30 000 – 38 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 2. října
PetCenter CZ s.r.o. | PetCenter CZ s.r.o. | Košíře, Praha Košíře, Praha
  • 35 000 – 45 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 2. října
LEROS, s.r.o. | LEROS, s.r.o. | Zbraslav, Praha Zbraslav, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 2. října
Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra | Správa uprchlických zařízení… | Kamýk, Praha Kamýk, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 2. října
HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. | HP TRONIC Zlín, spol. s r.o. | Dejvice, Praha Dejvice, Praha
  • 33 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 1. října
TOMEGAS s.r.o. | TOMEGAS s.r.o. | Lipník nad Bečvou Lipník nad Bečvou
  • od 88 Kč / hod
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. prosince
UNITED BAKERIES a.s. | UNITED BAKERIES a.s. | Brandýs nad Labem-Stará Boleslav Brandýs nad Labem-Stará…
  • od 18 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. prosince

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Alza.cz a.s., TESCOMA s.r.o., Správa železnic, státní organizace, Ventishop s.r.o., ProfesKontakt, s.r.o., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Fakultní nemocnice Královské Vinohrady, INDEX NOSLUŠ s.r.o., Česká pošta, s.p., Mlékárna Pragolaktos, a.s., Trefoil Reality, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Deklarace odpovědného podnikání z. s., XXXLutz, Coweo Technologies s.r.o., TOPDOORS, s.r.o., 4Life Direct Insurance Services s.r.o., odštěpný závod, NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, STEELEMET, s.r.o., Broker Investment, s.r.o., Engel & Völkers, Vaše domy, s.r.o., Hasičská vzájemná pojišťovna, a.s., I. RTN s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., HÖDLMAYR Logistics Czech Republic a.s., FAnn Retail, a.s., Interpharmac, s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., InfoTel, spol. s r.o., GlobalPromo s.r.o., Global Truck s.r.o., JOBSTART s.r.o., Louda Auto a.s., Partners Financial Services, a.s., Státní veterinární správa, AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Triangle Recruitment CZ s.r.o., Sirowa Czech s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., CellCo, s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., Hotel Prokop Square, JCOS s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., GERBRICH s.r.o., GLOBAL ASSISTANCE a.s., mBlue Czech, s.r.o., Asociace školních sportovních klubů České republiky, z.s., Městská část Praha 3, PetCenter CZ s.r.o., LEROS, s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, Evolution CZ s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., M1 PROJECT Sport s.r.o., HP TRONIC Zlín, spol. s r.o., eDO finance, a.s., CLEANCAT s.r.o., BBH, advokátní kancelář, s.r.o., Metrostav a.s.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Překladatel / Překladatelka, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Balení zásilek, Dispečer / Dispečerka, Kurýr / Kurýrka, Logistik / Logistička, Operátor / operátorka expedice, Pracovník / pracovnice poštovního provozu, Řidič / Řidička, Skladník / Skladnice, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní specialista / specialistka, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční manažer / manažerka, Osobní bankéř / bankéřka, Účetní, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Specialista / specialistka IT, Marketingový specialista / specialistka, Obchodní asistent / asistentka, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Realitní makléř / makléřka, Obchodní manažer / manažerka, Mistr / Mistrová, Elektrospecialista / Elektrospecialistka, Kontrolor / Kontrolorka, Editor / Editorka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Event manager, Finanční účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Černý Most, Praha, Vysočany, Praha, Chodov, Praha, Břevnov, Praha, Vinohrady, Praha, Kyje, Praha, Strašnice, Praha, Radlice, Praha, Modřany, Praha, Celá ČR, Smíchov, Praha, Stodůlky, Praha, Letňany, Praha, Michle, Praha, Slivenec, Praha, Nové Město, Praha, Hloubětín, Praha, Vokovice, Praha, Ruzyně, Praha, Žižkov, Praha, Dolní Chabry, Praha, Háje, Praha, Košíře, Praha, Zbraslav, Praha, Kamýk, Praha, Libeň, Praha, Dejvice, Praha, Horní Počernice, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

agenda design