TRAINING COORDINATOR with English

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Are you passionate about the value HR/training and development can bring to the business? Then it’s time we start a conversation!

We are looking for people who enjoy administration type of work in HR.

Responsibilities:

  • Manage projects, maintaining and updating the project plan
  • Act as a contact person for employees
  • Preparing and contributing to reports
  • Coordinate all logistics including program setup in LMS, management & coordination of internal and external training sessions. Organize local arrangements (hotel rooms, meeting rooms, group dinners, transportation, badge lists etc.)
  • Prepare course materials and room setup
  • Ad-hoc support during training events
  • Administration of the enrollment process for participant e-learnings, course creation in the Learning Management system, etc.
  • Liaise with the company L&D facilitators in EMEA and with external suppliers
  • Ad-hoc support: by providing reports – for trainings needs for specific department, Talent Management

REQUIREMENTS:

  • 1 to 3 years of experience in HR, or administration sector (Training & Development)
  • Excellent communication skills
  • Working experience from multinational company is highly desirable
  • Experience working with SAP is an advantage, but not a must
  • Fluency in English
  • Great attention to detail

BENEFITS:

  • Competitive salary
  • Meal vouchers
  • Possibility for both personal as well as career growth
  • Daily use of foerign languages
  • Contract for indefinite period of time

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Talentinno s.r.o. | Talentinno s.r.o. | Staré Město, Praha Staré Město, Praha
  • 20 000 – 35 000 Kč
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 9. října
JOBSTART s.r.o. | JOBSTART s.r.o. | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
  • Vhodné také pro studenty
Zveřejněno: 9. října
ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice | ORLEN Ochrona Sp. z o. o.,… | Praha Praha
  • 31 200 – 35 500 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. října
Josef Daniel | Josef Daniel | Nový Bor Nový Bor
  • od 15 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. ledna
Window Holding a.s. | Window Holding a.s. | Lázně Toušeň Lázně Toušeň
  • 18 000 – 25 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. ledna
Základní škola Škvorec, okres Praha - východ | Základní škola Škvorec, okres… | Škvorec Škvorec
  • 11 000 – 15 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. ledna
Hotel Panorama s.r.o. | Hotel Panorama s.r.o. | Rychnov nad Kněžnou Rychnov nad Kněžnou
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 13. ledna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
INDEX NOSLUŠ s.r.o., Coweo Technologies s.r.o., Bageterie Boulevard, STEELEMET, s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., Talentinno s.r.o., JOBSTART s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., CLEANCAT s.r.o., HVLD Management s.r.o., RoDom Bohemia s.r.o., Projectman.cz, s.r.o., ORLEN Ochrona Sp. z o. o., organizační složka v České republice, PPL CZ s.r.o., PŘEDVÝBĚR.CZ a.s., CentralWork s.r.o., S.B.S. SECURITY s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Recepční, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Dělník / Dělnice, Obsluha strojů, Finanční manažer / manažerka, Účetní, Konzultant / konzultantka IT, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Trenér / Trenérka, Překladatel / Překladatelka, Manažer / manažerka kvality, Obchodní manažer / manažerka, Projektový / projektová manažerka, Provozní manažer / manažerka, Personální manažer / manažerka, Operátor / operátorka výroby, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Pracovník / pracovnice ostrahy, Vrátný / Vrátná, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Shift leader / Vedoucí směny, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Vinohrady, Praha, Hloubětín, Praha, Strašnice, Praha, Staré Město, Praha, Nové Město, Praha, Vokovice, Praha, Bohnice, Praha, Smíchov, Praha, Malešice, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

talent management