TRAINING COORDINATOR with English

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:

Zobrazit nabídky firmy
Nebo se podívejte na jiné zajímavé pracovní příležitosti ve vašem okolí:
Zobrazit všechny nabídky

O nás

Grafton Recruitment s.r.o.

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.

Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.

Are you passionate about the value HR/training and development can bring to the business? Then it’s time we start a conversation!

We are looking for people who enjoy administration type of work in HR.

Responsibilities:

  • Manage projects, maintaining and updating the project plan
  • Act as a contact person for employees
  • Preparing and contributing to reports
  • Coordinate all logistics including program setup in LMS, management & coordination of internal and external training sessions. Organize local arrangements (hotel rooms, meeting rooms, group dinners, transportation, badge lists etc.)
  • Prepare course materials and room setup
  • Ad-hoc support during training events
  • Administration of the enrollment process for participant e-learnings, course creation in the Learning Management system, etc.
  • Liaise with the company L&D facilitators in EMEA and with external suppliers
  • Ad-hoc support: by providing reports – for trainings needs for specific department, Talent Management

REQUIREMENTS:

  • 1 to 3 years of experience in HR, or administration sector (Training & Development)
  • Excellent communication skills
  • Working experience from multinational company is highly desirable
  • Experience working with SAP is an advantage, but not a must
  • Fluency in English
  • Great attention to detail

BENEFITS:

  • Competitive salary
  • Meal vouchers
  • Possibility for both personal as well as career growth
  • Daily use of foerign languages
  • Contract for indefinite period of time

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Flex Databases s.r.o. | Flex Databases s.r.o. | Praha Praha
  • 50 000 – 70 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 14. listopadu
Ekonomický servis Peterovi s.r.o. | Ekonomický servis Peterovi s… | Praha Praha
  • 38 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
Zveřejněno: 12. listopadu
4Person v.o.s. | 4Person v.o.s. | Strašnice, Praha Strašnice, Praha
  • 40 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 11. listopadu
ARIETE personal s.r.o. | ARIETE personal s.r.o. | Mladá Boleslav Mladá Boleslav
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. ledna
Recovera Využití zdrojů a.s. | Recovera Využití zdrojů a.s. | Otrokovice Otrokovice
  • 15 000 – 17 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. ledna
Hortim-International, spol. s r.o. | Hortim-International, spol. s… | Brno Brno
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 20. ledna

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Crocogarden z.s., Lidl Česká republika s.r.o., Triangle Recruitment CZ s.r.o., Ministerstvo práce a sociálních věcí, Flex Databases s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., CentralWork s.r.o., Crocodille ČR, spol. s r.o., S.B.S. SECURITY s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., HOFMANN WIZARD s.r.o., Ekonomický servis Peterovi s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., Středočeská centrála cestovního ruchu, příspěvková organizace, 4Person v.o.s., Neztrácej čas s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., Coweo Technologies s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Specialista / specialistka plánování, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Daňový specialista / specialistka, Účetní, HR manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodník / Obchodnice, Prodavač / Prodavačka, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Manažer / manažerka kvality, Projektový / projektová manažerka, Provozní manažer / manažerka, IT manažer / manažerka, Animátor / Animátorka, Školní zaměstnanec / zaměstnankyně, Pracovník / pracovnice bezpečnostní služby, Pracovník / pracovnice ostrahy, Vrátný / Vrátná, Referent / Referentka, Specialista / specialistka státní správy, Úředník / Úřednice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Mzdový / mzdová účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Libuš, Praha, Stodůlky, Praha, Praha, Nové Město, Praha, Hloubětín, Praha, Smíchov, Praha, Staré Město, Praha, Strašnice, Praha, Břevnov, Praha, Vokovice, Praha, Vinohrady, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

talent management