☎️ Pracuj pro pracovní portál - skvělá příležitost! 🎯
- Vinohrady, Praha
- Coweo Technologies s.r.o.
-
Benefity:
- ...
Volné místo ve firmě Lidl Česká republika s.r.o.
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | pracovní smlouva (hpp) |
Lokalita | Třinecká 1211, Buštěhrad, 273 43 |
Firma | Lidl Česká republika s.r.o. |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Lidské zdroje a personální management, Management, Administrativní pracovník / pracovnice, Office manager, Referent / Referentka, Vedoucí týmu / Team leader, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka |
Min. vzdělání | Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou |
Jazyk. znalosti | Český jazyk (Velmi pokročilý C1) |
Délka prac. poměru | na dobu neurčitou |
Život v Lidlu neznamená jen práci v prodejně, logistickém centru nebo v kanceláři, ale potkáváme se společně i na různých firemních akcích, sázíme Lidl les, běhám na Run Tour a pracujeme na tom, aby byl zákazník vždy spokojen!
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Lidl tvoří lidé a my si jich vážíme. Již více než 20 let patříme k nejžádanějším a nejstabilnějším zaměstnavatelům v maloobchodě v České republice. V současné době působí značka Lidl ve 32 zemích. Na český trh jsme vstoupili v roce 2003 a od té doby jsme se rozrostli na více než 300 prodejen a 5 logistických center. Od roku 2017 provozujeme také e-shop se spotřebním zbožím. Zaměstnáváme více než 12 000 lidí v oblasti provozu i administrativy a všem našim kolegům nabízíme pracovní prostředí, které podporuje rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem, stabilitu a rozvoj.
• vedení, rozvoj a motivace týmu personálního oddělení (5 zaměstnanců)
• zajištění komunikace v oblasti běžné personální a administrativní agendy se mzdovou účtárnou a s dalšími odděleními personálního úseku centrály
• úzká kooperace s manažery jednotlivých úseků napříč celým logistickým centrem
• zajištění procesu náboru nových zaměstnanců
• inzerce, zpracovávání žádostí o zaměstnání, komunikace s uchazeči
• vedení osobních pohovorů, aktivní realizace Assessment center
• příprava pracovně-právních dokumentů a kontrola úplnosti personálních podkladů
• konzultační role v oblasti zákoníku práce pro kolegy z provozu
• evidence podkladů důležitých pro zúčtování mezd a jejich předávání mzdové účtárně
• dohled nad zúčtováním cestovních náhrad
• proaktivní přístup k optimalizaci procesů oddělení
• nepravidelné služební cesty na prodejny v rámci školení a konzultací
• praxe v oblasti personalistiky/administrativy podmínkou
• zkušenost s vedením malého týmu
• dobrá znalost MS Office (Excel, Word) podmínkou
• velice dobré komunikační a prezentační dovednosti
• vysoké pracovní nasazení a spolehlivost
• smysl pro detail
• výborné organizační dovednosti
• pečlivost, samostatnost, odolnost vůči stresu
• ŘP skupiny B podmínkou
• smlouvu na dobu neurčitou s předem definovanými nárůsty mzdy
• postupný nárůst dovolené z 25 dní na 30 dní za rok během pěti let
• příspěvek na stravování v hodnotě 100 Kč za den
• MultiSport kartu včetně možnosti doprovodných karet
• letní, vánoční a jubilejní večeře
• vitamínový balíček pro podzimní přísun energie
• program všestranné pomoci zaměstnancům ,,S námi můžeš počítat!“
• zvýhodněné hlasové a datové tarify od O2 Family
• příspěvek 500 Kč měsíčně na penzijní připojištění po jednom roce ve společnosti
• propracovaný systém zapracování, dalšího odborného vzdělávání a kariérního růstu
• káva, čaj a voda na pracovišti k dispozici
• balíček pro nastávající rodiče
• finanční dorovnání otcovské dovolené do plné výše mzdy
• hrazené volno pro rodiče prvňáčka v první školní den
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Dali jste si práci s vytvořením životopisu, průvodního a motivačního dopisu, vybrali jste tu správnou pracovní nabídku. Teď to nezkazit posledním krokem. Poradíme, jak připravit odpověď na inzerát na práci, jak odepsat na pracovní inzerát a na co si dát pozor.
Potřebujete změnit délku své rodičovské dovolené? Stačí zaměstnavatele informovat, použijte náš formulář prodloužení rodičovské dovolené.
Minimální mzda je minimální výše odměny za odvedenou práci v pracovněprávním vztahu. Mzda nesmí být nižší než minimální mzda. Zjistěte, jaká je aktuální minimální mzda, jaká je minimální mzda hodinová a minimální mzda měsíční. Pro srovnání vám ukážeme i minimální mzdu z roku 2003.
Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?
Pojďme se připravit na pracovní pohovor. Po přečtení tohoto článku budete znát odpovědi na všechny své otázky - jak se připravit na pracovní pohovor, jaké zvolit oblečení, jak dlouho pracovní pohovor trvá.
Váš zaměstnavatel má možnosti, jak s vámi rozvázat pracovní poměr. Přeložíme si právnickou mluvu, abyste všemu rozuměli. Poukážeme na to, na co si musíte dát pozor. Na závěr si povíme, kdy vám zaměstnavatel výpověď dát nesmí.
Kdy mám nárok na dovolenou? Kdy vzniká nárok na dovolenou? Na všechny vaše otázky odpovíme! Ukážeme si, jak si nárok jednoduše sami spočítáte. Vysvětlíme si, za jakých podmínek můžete svou dovolenou převést do dalšího roku.
Jste moc nebo málo asertivní? Ukážeme si metody, jak docílit vyrovnané asertivity. Asertivity, která nikoho neurazí, a vám pomůže k dosažení stanovených cílů.
Zajímá vás změna pozice v zaměstnání? Na stávající pozici se již nerozvíjíte a neučíte se ničemu novému, ale ze společnosti odejít nechcete. Pak je čas si najít novou pozici v rámci společnosti. Pojďte se s námi podívat na způsoby, jak si v rámci stávající společnosti můžete najít nové pracovní uplatnění, které vás bude bavit.
Hledáte si novou práci? S námi se dozvíte, jaké jsou druhy pracovních úvazků, mezi kterými můžete vybírat.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje