- 36 500 – 50 000 Kč
- Plný úvazek

Lidl tvoří lidé a my si jich vážíme. Již více než 20 let patříme k nejžádanějším a nejstabilnějším zaměstnavatelům v maloobchodě v České republice. V současné době působí značka Lidl ve 32 zemích. Na český trh jsme vstoupili v roce 2003 a od té doby jsme se rozrostli na více než 300 prodejen a 5 logistických center. Od roku 2017 provozujeme také e-shop se spotřebním zbožím. Zaměstnáváme více než 12 000 lidí v oblasti provozu i administrativy a všem našim kolegům nabízíme pracovní prostředí, které podporuje rovnováhu mezi pracovním a soukromým životem, stabilitu a rozvoj.
• vedení, rozvoj a motivace týmu personálního oddělení (5 zaměstnanců)
• zajištění komunikace v oblasti běžné personální a administrativní agendy se mzdovou účtárnou a s dalšími odděleními personálního úseku centrály
• úzká kooperace s manažery jednotlivých úseků napříč celým logistickým centrem
• zajištění procesu náboru nových zaměstnanců
• inzerce, zpracovávání žádostí o zaměstnání, komunikace s uchazeči
• vedení osobních pohovorů, aktivní realizace Assessment center
• příprava pracovně-právních dokumentů a kontrola úplnosti personálních podkladů
• konzultační role v oblasti zákoníku práce pro kolegy z provozu
• evidence podkladů důležitých pro zúčtování mezd a jejich předávání mzdové účtárně
• dohled nad zúčtováním cestovních náhrad
• proaktivní přístup k optimalizaci procesů oddělení
• nepravidelné služební cesty na prodejny v rámci školení a konzultací
• praxe v oblasti personalistiky/administrativy podmínkou
• zkušenost s vedením malého týmu
• dobrá znalost MS Office (Excel, Word) podmínkou
• velice dobré komunikační a prezentační dovednosti
• vysoké pracovní nasazení a spolehlivost
• smysl pro detail
• výborné organizační dovednosti
• pečlivost, samostatnost, odolnost vůči stresu
• ŘP skupiny B podmínkou
• smlouvu na dobu neurčitou s předem definovanými nárůsty mzdy
• postupný nárůst dovolené z 25 dní na 30 dní za rok během pěti let
• příspěvek na stravování v hodnotě 100 Kč za den
• MultiSport kartu včetně možnosti doprovodných karet
• letní, vánoční a jubilejní večeře
• vitamínový balíček pro podzimní přísun energie
• program všestranné pomoci zaměstnancům ,,S námi můžeš počítat!“
• zvýhodněné hlasové a datové tarify od O2 Family
• příspěvek 500 Kč měsíčně na penzijní připojištění po jednom roce ve společnosti
• propracovaný systém zapracování, dalšího odborného vzdělávání a kariérního růstu
• káva, čaj a voda na pracovišti k dispozici
• balíček pro nastávající rodiče
• finanční dorovnání otcovské dovolené do plné výše mzdy
• hrazené volno pro rodiče prvňáčka v první školní den
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?