- Plný úvazek
Náplň práce:
- Jedná se o kombinovanou pozici na plný úvazek, kdy část pracovní doby je věnována personalistice a část asistenci ekonomickému oddělení a vedení společnosti.
- příprava pracovních smluv a dalších podkladů pro mzdovou účetní,
- zajištění zdravotních prohlídek, školení BOZP a PO, školení řidičů,
- správa pracovních neschopností, OČR, otcovských dovolených,
- správa elektronické i papírové docházky, tvorba podkladů pro mzdovou účetní,
- komunikace s pojišťovacím makléřem vč. řešení pojistných událostí (pojištění zaměstnanců, nemovitostí, podnikání),
- správa provozních smluv (nájmy, plyn/elektřina, odpady, telefony, internet atd.),
- objednávání provozního materiálu.
Požadujeme:
- výborné organizační a komunikační schopnosti,
- pečlivost, orientace na výsledek,
- SŠ vzdělání,
- předchozí zkušenosti na administrativní pozici podmínkou,
- uživatelská znalost práce na PC (Word, Excel),
- znalost IJ/AJ výhodou.
Zaměěstnanecké výhody:
- zaměstnanecké slevy na prodávaný sortiment,
- karta MultiSport,
- školení v oboru gastronomie, účast na odborných kurzech českých i zahraničních lektorů,
- odpovídající finanční ohodnocení,
- možnost profesního růstu,
- příjemné pracovní prostředí,
- možnost nástupu ihned.