- Plný úvazek
O nás
Správa služeb hlavního města Prahy, příspěvková organizace, zřízená za účelem zabezpečení materiálně technického zázemí pro činnost hl. m. Prahy spolupracující zejména s jednotlivými orgány hlavního města, včetně jeho Magistrátu, a dále se složkami integrovaného záchranného systému
hledá do svých řad šikovné kolegy / kolegyně na pozici :
Vedoucí personálního odboru
Náplň práce:
Jste empatická, energická osobnost? Souhlasíte s rčením, že zaměstnanci jsou nejdůležitější součástí podniku. Jste dynamický a učenlivý člověk, kterého baví práce s lidmi?
Pak hledáme právě vás, nadšeného člověka s orientací na péči o zaměstnance, s proaktivním přístupem k řešení problémů a uměním dotahovat věci do konce.
Budeme rozumět, pokud máte v malíčku/je Vám vlastní:
- vedení personální agendy
- zodpovědnost za řízení lidských zdrojů v organizaci, tzn. zodpovědnost za vypisování a průběh výběrových řízení, dále nastavení systému hodnocení zaměstnanců a s tím související systém motivace a odměňování
- zodpovědnost za řádné vedení systemizace pracovních míst organizace realizace strategických cílů společnosti v oblasti personální politiky metodické vedení
a podpora kolegů v oblasti personalistiky včetně konzultace s vedoucími zaměstnanci v otázkách vedení zaměstnanců a pracovně-právních vztahů - příprava podkladů pro přípravu rozpočtu v oblasti personalistiky a dalších strategických dokumentů a rozhodnutí v personální oblasti
- pravidelný, zejm. personální a mzdový reporting
- tvorba směrnic a vnitřních předpisů společnosti, v oblasti personalistiky,
- participace na tvorbě dalších předpisů z pozice personalisty
- metodické vedení a podpora kolegů v oblasti personalistiky
- komunikace se státními institucemi
- zastupování organizace při jednání s partnery
Co od Vás očekáváme:
Důležitost této pozice vyžaduje i prokazatelné znalosti, schopnosti a zkušenosti
- VŠ vzdělání – lidské zdroje, personalistika v této oblasti výhodou; příp. právo či ekonomika ve spojení s dostatečnou praxí (zkušenostmi) v personalistice
- praxe na obdobné pozici minimálně tři roky
- výborná znalost zákoníku práce a souvisejících předpisů
- znalost vedení mzdového účetnictví – úzká spolupráce se mzdovou (resp. v případě organizace platovou) agendou
- výborná znalost českého jazyka slovem i písmem; dobré komunikační a vyjadřovací schopnosti, a to slovní i písemný projev
- výborná uživatelská znalost práce s PC, zejm. MS Office (Outlook, Word, Excel) na vysoké úrovni, Internet (zejm. vyhledávače, práce s veřejně přístupnými databázemi a evidencemi), PDF, práce s chytrým telefonem (Smartphone) a aplikacemi
- radost z učení se a objevování nových a efektivnějších postupů schopnost učení se a objevování nových a efektivnějších postupů
- schopnost řešit situace i pod tlakem a rozhodovat se ve složitých situacích
- zkušenost s vedením kolektivu (týmu)
- zkušenost s prací ve státní správě nebo samosprávě výhodou
- samostatnost, aktivní přístup k plnění úkolů, iniciativa, odpovědnost
Co Vám můžeme nabídnout:
- pracovní poměr vedoucího zaměstnance ve smyslu zákoníku práce
- platové zařazení: třída 11 (příloha č. 1 nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů)
- po skončení zkušební doby osobní příplatek odpovídající pozici a obtížnosti vykonávané práce
- příplatek za vedení
- možnost zvyšování platu v závislosti na odpracované době a výsledcích
- možnost výkonnostních odměn
- služební notebook a telefon
- 5 týdnů dovolené
- až 5 dnů dalšího volna na rok (sick days)
- pružná pracovní doba
- možnost rekreace v zařízení organizace za zvýhodněné ceny
- stravenkový paušál a možnost stravování v místě obvyklého pracoviště
- roční příspěvek do systému benefitní karty
- nástup možný ihned
Pokud Vás naše nabídka oslovila, budeme se těšit na Vaše CV v českém jazyce a motivační dopis.
Benefity
- Dovolená navíc
- Sickdays
- Finanční bonusy a prémie
- Pružná pracovní doba
- Vzdělávací kurzy
- Kafetérie
- Přátelské prostředí
- Závodní stravování
- Možnost parkování



