- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Požadujeme: VŠ získané v České republice v magisterském či bakalářském studijním programu nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou a praxí minimálně 5 let ve státní správě nebo v oblasti „personalistiky“- prokazatelné zkušenosti a znalosti v oblasti personalistiky, výhodou pokud i s přesahem do mzdového účetnictví – výhodou orientace ve způsobu výpočtu nároku na dovolenou – orientace v pracovněprávních předpisech a předpisech upravujících správu soudů, základní přehled o struktuře a činnosti soudu – manažerské, organizační a řídící schopnosti – dobré komunikační dovednosti, ochota ke spolupráci, ochota profesně se rozvíjet, reprezentativní profesionální vystupování – samostatnost, schopnost řídit souběžně množství různorodých činností s jasným určením priorit pro vlastní práci, schopnost rozhodovat, pracovat v týmu – znalost práce na PC (MS Office zejména kladen vysoký důraz na ovládání excelových tabulek, filtrů a funkcí, práce s databázemi, převody mezi kancelářskými aplikacemi, využívání aplikací pro grafiku i numerické operace – např. tabulkový kalkulátor, internet, výhodou znalost mzdového a personálního programu DataCentrum a programu ISVKS) – vysoké pracovní nasazení, časová flexibilita, schopnost práce pod tlakem
Náplň práce: vedení personální agendy (odpovědnost za proces vyhledávání zaměstnanců a jejich výběr, přípravu výběrových řízení), zpracovávání platové agendy zaměstnanců i soudců a kontrolní činnost okresních soudů v oblasti personální a platové – správa agendy týkající se soudců – organizace jejich výběru, jmenování, dočasná i trvalá přeložení – správa agendy přísedících – řídící činnost v oblasti personální, koncepční i metodická podpora řízení lidských zdrojů (rozvoj, vzdělávání pracovníků), spolutvorba a realizace personální strategie – metodické řízení okresních soudů v působnosti Krajského soud v Ústí nad Labem v oblasti personální agendy
Nabízíme: plat v plat. stupni dle započitatelné praxe se zařazením do 11. platové třídy dle Katalogu prací podle části šesté, hlavy III. zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce a dle přílohy č. 1 k nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, vč. příplatku za vedení a zvláštního příplatku a po zapracování možnost získání osobního příplatku; pravidelné odměny; sebevzdělávání prostřednictvím Justiční akademie; vstřícný přístup a pomoc při zaučení; pružné rozvržení pracovní doby; společné kulturní akce v rámci justice; 25 dní dovolené; stravenky; 5 dní indispozičního volna; příspěvek na dovolenou, kultur. a sport. akce z FKSP; bezúročné půjčky
Požadované přílohy přihlášky:
Lhůta pro doručení přihlášek: do 18. 10. 2022
Přihláška k výběrovému řízení:
o účastníci jsou povinni přihlášku podat na formuláři připojeném k vyvěšenému inzerátu a přihlášku vlastnoručně podepsat
o přihlášku podávají účastníci výběrového řízení vč. požadovaných příloh poštou, do podatelny Krajského soudu v Ústí nad Labem či osobně kontaktní osobě v označené obálce „Výběrové řízení – vedoucí personálního útvaru“
Adresa pro podání přihlášky vč. požadovaných příloh:
Krajský soud v Ústí nad Labem, Národního odboje 1274, 400 92 Ústí nad Labem.
Další informace k průběhu výběrového řízení:

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.