- 24 000 – 36 500 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Požadujeme: VŠ získané v České republice v magisterském či bakalářském studijním programu nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou a praxí minimálně 5 let ve státní správě nebo v oblasti „personalistiky“- prokazatelné zkušenosti a znalosti v oblasti personalistiky, výhodou pokud i s přesahem do mzdového účetnictví – výhodou orientace ve způsobu výpočtu nároku na dovolenou – orientace v pracovněprávních předpisech a předpisech upravujících správu soudů, základní přehled o struktuře a činnosti soudu – manažerské, organizační a řídící schopnosti – dobré komunikační dovednosti, ochota ke spolupráci, ochota profesně se rozvíjet, reprezentativní profesionální vystupování – samostatnost, schopnost řídit souběžně množství různorodých činností s jasným určením priorit pro vlastní práci, schopnost rozhodovat, pracovat v týmu – znalost práce na PC (MS Office zejména kladen vysoký důraz na ovládání excelových tabulek, filtrů a funkcí, práce s databázemi, převody mezi kancelářskými aplikacemi, využívání aplikací pro grafiku i numerické operace – např. tabulkový kalkulátor, internet, výhodou znalost mzdového a personálního programu DataCentrum a programu ISVKS) – vysoké pracovní nasazení, časová flexibilita, schopnost práce pod tlakem
Náplň práce: vedení personální agendy (odpovědnost za proces vyhledávání zaměstnanců a jejich výběr, přípravu výběrových řízení), zpracovávání platové agendy zaměstnanců i soudců a kontrolní činnost okresních soudů v oblasti personální a platové – správa agendy týkající se soudců – organizace jejich výběru, jmenování, dočasná i trvalá přeložení – správa agendy přísedících – řídící činnost v oblasti personální, koncepční i metodická podpora řízení lidských zdrojů (rozvoj, vzdělávání pracovníků), spolutvorba a realizace personální strategie – metodické řízení okresních soudů v působnosti Krajského soud v Ústí nad Labem v oblasti personální agendy
Nabízíme: plat v plat. stupni dle započitatelné praxe se zařazením do 11. platové třídy dle Katalogu prací podle části šesté, hlavy III. zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce a dle přílohy č. 1 k nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, vč. příplatku za vedení a zvláštního příplatku a po zapracování možnost získání osobního příplatku; pravidelné odměny; sebevzdělávání prostřednictvím Justiční akademie; vstřícný přístup a pomoc při zaučení; pružné rozvržení pracovní doby; společné kulturní akce v rámci justice; 25 dní dovolené; stravenky; 5 dní indispozičního volna; příspěvek na dovolenou, kultur. a sport. akce z FKSP; bezúročné půjčky
Požadované přílohy přihlášky:
Lhůta pro doručení přihlášek: do 18. 10. 2022
Přihláška k výběrovému řízení:
o účastníci jsou povinni přihlášku podat na formuláři připojeném k vyvěšenému inzerátu a přihlášku vlastnoručně podepsat
o přihlášku podávají účastníci výběrového řízení vč. požadovaných příloh poštou, do podatelny Krajského soudu v Ústí nad Labem či osobně kontaktní osobě v označené obálce „Výběrové řízení – vedoucí personálního útvaru“
Adresa pro podání přihlášky vč. požadovaných příloh:
Krajský soud v Ústí nad Labem, Národního odboje 1274, 400 92 Ústí nad Labem.
Další informace k průběhu výběrového řízení:
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?