- 30 000 – 59 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Požadujeme: VŠ získané v České republice v magisterském či bakalářském studijním programu nebo střední vzdělání s maturitní zkouškou a praxí minimálně 5 let ve státní správě nebo v oblasti „personalistiky“- prokazatelné zkušenosti a znalosti v oblasti personalistiky, výhodou pokud i s přesahem do mzdového účetnictví – výhodou orientace ve způsobu výpočtu nároku na dovolenou – orientace v pracovněprávních předpisech a předpisech upravujících správu soudů, základní přehled o struktuře a činnosti soudu – manažerské, organizační a řídící schopnosti – dobré komunikační dovednosti, ochota ke spolupráci, ochota profesně se rozvíjet, reprezentativní profesionální vystupování – samostatnost, schopnost řídit souběžně množství různorodých činností s jasným určením priorit pro vlastní práci, schopnost rozhodovat, pracovat v týmu – znalost práce na PC (MS Office zejména kladen vysoký důraz na ovládání excelových tabulek, filtrů a funkcí, práce s databázemi, převody mezi kancelářskými aplikacemi, využívání aplikací pro grafiku i numerické operace – např. tabulkový kalkulátor, internet, výhodou znalost mzdového a personálního programu DataCentrum a programu ISVKS) – vysoké pracovní nasazení, časová flexibilita, schopnost práce pod tlakem
Náplň práce: vedení personální agendy (odpovědnost za proces vyhledávání zaměstnanců a jejich výběr, přípravu výběrových řízení), zpracovávání platové agendy zaměstnanců i soudců a kontrolní činnost okresních soudů v oblasti personální a platové – správa agendy týkající se soudců – organizace jejich výběru, jmenování, dočasná i trvalá přeložení – správa agendy přísedících – řídící činnost v oblasti personální, koncepční i metodická podpora řízení lidských zdrojů (rozvoj, vzdělávání pracovníků), spolutvorba a realizace personální strategie – metodické řízení okresních soudů v působnosti Krajského soud v Ústí nad Labem v oblasti personální agendy
Nabízíme: plat v plat. stupni dle započitatelné praxe se zařazením do 11. platové třídy dle Katalogu prací podle části šesté, hlavy III. zákona č. 262/2006 Sb., zákoníku práce a dle přílohy č. 1 k nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, v platném znění, vč. příplatku za vedení a zvláštního příplatku a po zapracování možnost získání osobního příplatku; pravidelné odměny; sebevzdělávání prostřednictvím Justiční akademie; vstřícný přístup a pomoc při zaučení; pružné rozvržení pracovní doby; společné kulturní akce v rámci justice; 25 dní dovolené; stravenky; 5 dní indispozičního volna; příspěvek na dovolenou, kultur. a sport. akce z FKSP; bezúročné půjčky
Požadované přílohy přihlášky:
Lhůta pro doručení přihlášek: do 18. 10. 2022
Přihláška k výběrovému řízení:
o účastníci jsou povinni přihlášku podat na formuláři připojeném k vyvěšenému inzerátu a přihlášku vlastnoručně podepsat
o přihlášku podávají účastníci výběrového řízení vč. požadovaných příloh poštou, do podatelny Krajského soudu v Ústí nad Labem či osobně kontaktní osobě v označené obálce „Výběrové řízení – vedoucí personálního útvaru“
Adresa pro podání přihlášky vč. požadovaných příloh:
Krajský soud v Ústí nad Labem, Národního odboje 1274, 400 92 Ústí nad Labem.
Další informace k průběhu výběrového řízení:

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.