- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy

STATUTÁRNÍ MĚSTO HAVÍŘOV vyhlašuje výběrové řízení.
Tajemník Magistrátu města Havířova vyhlašuje výběrové řízení na obsazení pracovního místa
úředníka – metodik spisové služby, vč. agendového informačního systému Magistrátu města
Havířova.
Zaměstnavatel: Havířov, statutární město, Magistrát města Havířova.
Místo výkonu práce: Havířov-Město, Svornosti 86/2.
Platová třída: 11. (dle nařízení vlády ČR č. 341/2017 Sb.).
Poskytování metodické pomoci a technické podpory zaměstnancům Magistrátu města
Havířova, Městské policie Havířov a příspěvkových organizací zřízených statutárním městem
Havířov v záležitostech týkajících se užívání agendového informačního systému spisové
služby. Koordinace a metodické usměrňování spisové služby vč. zpracovávání návrhů
příslušných vnitřních předpisů. Spolupráce a komunikace se Státním okresním archivem a
dodavatelem agendového informačního systému.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru:
Další požadavky pro vznik pracovního poměru:
K přihlášce se připojují tyto doklady:
Životopis, včetně údajů o dosavadních zaměstnáních a odborných znalostech, které se
týkají druhu práce (viz bod Druh práce). Čestné prohlášení o bezúhonnosti, kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Vybraný uchazeč před vznikem pracovního poměru doloží:
bezúhonnost výpisem z evidence Rejstříku trestů ne starší 3 měsíce; cizinci též obdobným
dokladem osvědčujícím bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce. Ověřenou kopie dokladu o nejvyšším dosaženém vzdělání.
Doba uzavření pracovního poměru: na dobu neurčitou (zkušební lhůta 3 měsíce).
Lhůta a adresa pro podání přihlášky:
Přihlášky s požadovanými doklady zašlete nejpozději do 22.4.2025 na adresu:
Magistrát města Havířova
tajemník magistrátu
ul. Svornosti 86/2
736 01 Havířov
Místo a způsob podání přihlášky:
Osobním podáním na podatelnu Magistrátu města Havířova v pracovní dny nebo
prostřednictvím provozovatele poštovních služeb, kdy za včas podanou přihlášku se považuje
také den jejího podání k poštovní přepravě dne 22.4.2025.
Zpracovatelem osobních údajů bude statutární město Havířov, Magistrát města Havířova,
IČO 00297488, se sídlem Svornosti 2, 736 01 Havířov-Město, tel. zobrazit tel. číslo , e-mail:
, datová schránka: 7zhb6tn (dále jen MMH). V rámci tohoto výběrového řízení bude MMH zpracovávat osobní údaje zájemce za účelem provedení výběru vhodného zaměstnance a u vybraného zájemce za účelem jednání před uzavřením pracovní smlouvy na výše uvedený druhu práce (viz bod Druh práce).osobní údaje zájemce bude MMH zpracovávat pouze v rozsahu nezbytném pro splnění účelu uvedeného v druhé odrážce.
Osobní údaje zájemce bude MMH zpracovávat pouze po dobu výběrového řízení,
zabezpečí jejich ochranu a nebude je předávat žádné jiné právnické nebo fyzické osobě;
pro účely spisové služby budou osobní údaje zájemce uvedené v přihlášce uchovávat po
dobu 5 let.
Po skončení výběrového řízení si MMH ponechá doklady uvedené v bodu č. 8, pouze u
vybraného zájemce, ostatním zájemcům tyto doklady, příp. další přílohy přihlášky
neprodleně vrátí.
Zájemce má právo na přístup ke svým osobním údajům, má právo požadovat opravu,
výmaz nebo omezení zpracování svých osobních údajů a má právo vznést námitku proti
zpracování svých osobních údajů.
Státním dozorovým úřadem pro oblast ochrany osobních údajů je Úřad pro ochranu
osobních údajů (www.uoou.cz), na který se zájemce může obrátit se stížností.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?