Metodik/metodička sociálních služeb

Uherské Hradiště
35.000 – 40.000 Kč

tvorba, aktualizace a kontrola vnitřních metodik a standardů kvality sociálních služeb, metodické vedení pracovníků v přímé péči, podpora jejich profesního rozvoje, spolupráce s vedením organizace při nastavování procesů, příprava podkladů pro inspekce kvality, podíl na vzdělávání zaměstnanců a zavádění nových postupů, zkušenosti se sociálními službami a chuť podílet se na jejich kvalitě a rozvoji, VŠ vzdělání v oblasti sociální práce, sociální pedagogiky nebo příbuzném oboru, znalost zákona o sociálních službách a standardů kvality, praxe v oblasti sociálních služeb,
schopnost samostatné i týmové práce, organizační a komunikační dovednosti, uživatelská znalost PC, smysluplná práce v organizaci s dlouholetou tradicí,
podpora při dalším vzdělávání, možnost odborného růstu, vstřícné prac. prostředí a zázemí stabilního zaměstnavatele, možnost prodloužení prac. poměru, životopis a motivační dopis na e-mail

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Domov pro seniory Burešov, příspěvková organizace | Domov pro seniory Burešov,… | Zlín, centrum Zlín, centrum
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. listopadu
OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s.r.o. | OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s… | Zlín Zlín
  • 100 000 – 150 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 3. listopadu

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
SIRIUS FINANCE, a. s., NIVEKO s.r.o., EVPÚ Defence a.s., Domov pro seniory Burešov, příspěvková organizace, OPTIMA RECRUITMENT EUROPE, s.r.o., ARCgroup s.r.o., Zlínský kraj, Charita Otrokovice, EVROPA services Czech s.r.o., ARAMARK, s.r.o., ALZHEIMER HOME z.ú., Věra Pietrasová

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Back office pracovník / pracovnice, Vedoucí týmu / Team leader, Bankovní pracovník / pracovnice, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Manažer / manažerka v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka zahraničního obchodu, Obchodník / Obchodnice, Vedoucí obchodu, Lékař / Lékařka, Zdravotní bratr / sestra, Generální ředitel / ředitelka (CEO), Obchodní ředitel / ředitelka (CSO), Obchodní manažer / manažerka, Oblastní ředitel / ředitelka, Projektový / projektová manažerka, Provozní manažer / manažerka, Provozní ředitel / ředitelka (COO), Výkonný ředitel / ředitelka, Výrobní ředitel / ředitelka (CTO), Technolog / technoložka ve strojírenství, Lesní inženýr / inženýrka, Technik / technička v zemědělství, Referent / Referentka, Specialista / specialistka státní správy, Manažer / manažerka prodeje, Technolog / technoložka v zemědělství, Obchodní zástupce / zástupkyně, Všeobecná sestra, Pracovník / pracovnice v sociálních službách

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Kroměříž, Uherské Hradiště, Mařatice, Uherské Hradiště, Zlín, centrum, Celá ČR, Otrokovice, Uherský Brod, Zlín, Slavičín

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

zkušenost