- 30 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
POŽADUJEME:
VOŠ, VŠ vzdělání v oboru sociální práce (nebo příbuzný obor dle Zákona č. 108/2006 Sb.) zákona o sociálních službách.
Pracovní zkušenost v oblasti sociálních služeb 3 roky.
Praxe na pozici metodika vítána.
Znalost zákona č. 108/2006 Sb., o sociálních službách a prováděcí vyhlášky 505/2006 Sb.
Dobrá znalost standardů kvality sociálních služeb.
Trestní bezúhonnost.
Vítaná znalost programu eQuip.
Organizační schopnosti.
Komunikativnost.
NÁPLŇ PRÁCE:
Vytváření návrhů koncepcí a metodik sociálních služeb v CSSP.
Metodická a specializovaná poradenská činnost poskytovaná sociálním pracovníkům a pracovníkům v sociálních službách.
Odborná koordinace tvorby metod standardů kvality sociálních služeb a vedení práce metodiků na jednotlivých pracovištích CSSP.
Plánování vzdělávání sociálních pracovníků a dalších odborných pracovníků.
Registrace nových sociálních služeb CSSP, kontrola a aktualizace údajů v registru soc. služeb.
Vykazování statistických dat pro MPSV a MHMP o sociálních službách.
Zodpovědnost za kvalitu sociálních služeb.
Úzká spolupráce s vedením organizace.
NABÍZÍME:
Motivující platové ohodnocení
Profesní i osobní rozvoj
Zázemí stabilní a zavedené organizace
Příspěvek na vzdělávání
Stravenky
Sick days
HPP, úvazek 1,0 doba neurčitá
Termín nástupu: dohodou
Místo výkonu práce: Praha 4, Spořilov
Uchazeči, kteří nesplní dané požadavky, nebudou zařazeni do výběrového řízení.
Výběrové řízení bude probíhat ve 2 kolech.
CSSP si vyhrazuje možnost nepřijmout na danou pracovní pozici žádného z uchazečů.
Zasláním svých osobních materiálů uchazeči souhlasí s uchováním těchto materiálů po dobu výběrového řízení.
Své žádosti s motivačním listem a životopisem zasílejte do 15. 8. 2020.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?