Dekoratér/ Visual merchandiser, Plzeň
- Plzeň
- H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o.
Volné místo ve firmě CRI ameba.eu, s.r.o.
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | pracovní smlouva (hpp) |
Práce vhodná také pro | absolventy |
Lokalita | Nepomuk, okres Plzeň-jih |
Firma | CRI ameba.eu, s.r.o. |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Marketing, reklama, média a PR, Obchod, nákup a prodej zboží, Office manager |
Min. vzdělání | Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou |
Jazyk. znalosti | Český jazyk (Mírně pokročilý B1) |
Jsme marketingová agentura se zaměřením na nábor zaměstnanců a pomáháme firmám s oslovením šikovných uchazečů. Oslovíme každého, od potápěče až po astronauta. A určitě najdeme i ty správné zájemce na souši, kteří stojí nohama pevně na zemi. U nás vždy víte s kým budete pracovat. Pokud Vám chybí nějaké informace, rádi Vám poradíme. Pojďte do toho s námi!
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Hledáme motivovaného a proaktivního Office managera do našeho kolektivu rodinné firmy patřící mezi největší hráče na poli obalového materiálu v České republice. Tato pozice je spojena s naší vizí firmu posunout o další krok dále, poskytnout našim zákazníkům nejlepší službu a neustále se rozvíjet.
Co vás čeká?
• Společně s vedením budete nápomocnou rukou našim obchodním zástupcům v jejich úspěšně uzavřených obchodech
• Úzká spolupráce s jednatelem společnosti
• Seznámení s organizací a činností jednotlivých úseků společnosti
• naučit se, pochopit, pomáhat a spoluúčastnit se na procesu rozvoje firmy
• Odpovědnost za hladký průběh obchodů našich obchodních manažerů
• Operativní řešení krizových a problematických situací se zákazníky a dodavateli
Ideální kandidát:
• Zkušenost v obchodu výhodou
• Nebát se jednat se zákazníky/dodavateli – dobré komunikační znalosti
• Uživatelská znalost práce s moderní technikou
• Leadership a schopnost vést, motivovat + orientace na výsledek
• AJ výhodou
Co dostanete na oplátku?
• Zaměstnání v rodinné rozrůstající se společnosti s tradicí od roku 1992
• Pružná pracovní doba PO-PÁ, možnost podílet se na projektech a rozvoji společnosti
• Samostatnou a různorodou práci s dlouhodobou jistotou
• Stabilní zázemí a seriózní přístup
• Vhodné i pro absolventy
• Vlastní organizace náplně práce
• Benefity ve formě příspěvků na stravování, služební telefon
• Úvodní profesní zaškolení v oboru
Nástup možný ihned.
V případě zájmu o bližší informace a případnou osobní schůzku nás kontaktujte, těšíme se na Vaše životopisy.
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Některé benefity jsou dnes již standardem. Pojďme se podívat na ty nejžádanější zaměstnanecké benefity, a jaké kuriozní benefity se poskytují ve světě. Nezbytnou součástí je i daňové hledisko, které rozebereme na konci tohoto článku.
Zahraniční služební cesty jsou příjemným zpestřením, při kterém nejen poznáte novou zemi, ale i si můžete hezky přivydělat. Prozradíme vám, jaké jsou zahraniční cestovní náhrady.
Seznamte se s naším výběrem TOP 10 podcastů zaměřených na lidské zdroje. Ať už jste v oboru HR dlouholetým profesionálem nebo jen hledáte aktuální informace a trendy, tyto podcasty vám nabídnou širokou škálu témat a poznatků. Získejte přehled o tom nejlepším z HR světa. 🎧🌟
Váš zaměstnavatel má možnosti, jak s vámi rozvázat pracovní poměr. Přeložíme si právnickou mluvu, abyste všemu rozuměli. Poukážeme na to, na co si musíte dát pozor. Na závěr si povíme, kdy vám zaměstnavatel výpověď dát nesmí.
Korporátní skupina LMC, provozovatel několika pracovních portálů v ČR, oznámila, že od 1. ledna 2024 se bude prezentovat pod novým názvem Alma Career s.r.o.. Tato změna představuje nejen reorganizaci, ale také krok k ještě další expanzi této skupiny. Změna názvu by měla podle oficiálního oznámení proběhnout bez nutnosti aktivní účasti klientů, čímž LMC Group deklaruje, že předejde nestabilitě svých služeb a možným přerušením. Firma zdůrazňuje, že smluvní a fakturační údaje zůstanou nezměněny s výjimkou obchodního názvu, což by mohlo vést k méně náročnému přechodu pro stávající i nové klienty.
Péče o osobu blízkou není jednoduchá, je náročná časově, psychicky a často i finančně. Zodpovíme všechny vaše dotazy, abychom vám v této situaci pomohli. Vysvětlíme si, kdo je to osoba blízká, jaké jsou vaše povinnosti jako pečující osoba. Povíme si vše o příspěvku na péči, kdo, kde a jak o příspěvek žádá, co je možné z příspěvku zaplatit. Jak je možné skloubit vaši práci s péčí; na co jako zaměstnanec máte nárok. A v neposlední řadě i jak péči o osobu blízkou ukončit.
Hmotná odpovědnost zaměstnance je citlivým tématem. Existují dvě odpovědnosti zaměstnance, schodek a ztráta svěřených věcí. Na oba případy se podíváme a ke každému připojíme vzor dohody, která by měla být podepsána, aby bylo možné schodek nebo ztrátu po vás vymáhat. Pouze ústní dohoda je nedostačující.
Potřebujete se krátkodobě postarat o dítě či osobu blízkou? Povíme vám, jaké jsou podmínky pro výplatu ošetřovného, o koho ze svých příbuzných můžete pečovat, kdo a jak dlouho může pečovat a kdy výplatu ošetřovného dostanete.
Kdy mám nárok na dovolenou? Kdy vzniká nárok na dovolenou? Na všechny vaše otázky odpovíme! Ukážeme si, jak si nárok jednoduše sami spočítáte. Vysvětlíme si, za jakých podmínek můžete svou dovolenou převést do dalšího roku.
Bezúplatné darování krve je úctyhodná činnost každého dárce. Proto i zákoník práce na dárce myslí a přiznává jim za darování krve nárok na volno z práce, a to dokonce volno placené. Ukážeme vám, jak správně svou nepřítomnost v práci nahlásit a jaké jsou výhody pro dárce.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje