
Grafton Recruitment s.r.o.
Office manager/ka
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Grafton Recruitment s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás

Jsme personální agentura, předním poskytovatelem řešení pro nábor, talent management a lidské zdroje s více než 30 lety zkušeností, a jako takoví jsme jednou z největších nezávislých společností v Evropě.
Naši lidé se řídí instinktem a vždy hledají inovativní a individuální řešení pro klienty a jejich výzvy v oblasti talent managementu, se kterými se denně na trhu setkávají.
Pokud Vás baví dávat věcem řád a jsi silně orientovaný/ná na výsledek, máš zkušenosti z administrativy a orientuješ se v sociálních sítích, pak můžeš být přesně to, co hledáme!
Pro naši ryze českou středně velkou a hlavně rostoucí a stabilní společnost hledáme moderně smýšlející osobu, která jde s dobou, je flexibilní, organizačně velmi zdatná, reprezentativní a hlavně má zkušenosti z pozice Office manager!
Co tě u nás bude čekat?
- Office management – starost o chod celé kanceláře
- Administrativní podpora jednatele společnosti – osobní asistence
- Vyřizování klasické i e-mailové korespondence
- Příprava reportů, kontrola nákladů, analýzy dat
- Práce se systémy, konkrétně hojně pracujeme v Excelu – znalosti pokročilých funkcí jsou základ
- Jednání s úřady a dodavateli
- Organizace a zajišťování pracovních a služebních cest
- Obstarání sociálních sítí a práce s nimi
- a mnoho dalšího
Pokud se v tom všem vidíš a splňuješ všechny požadavky, neváhej nám poslat své CV!
Nástup možný ihned!
POŽADAVKY:
- VŠ vzdělání nejlépe ekonomického směru
- Zkušenosti z pozice Office managera alespoň 2 roky
- Komunikativní AJ min. B2
- Nebát se čísel a mít vynikající znalost Excelu (vzorce, kontingenční tabulky….)
- Flexibilita, výborné organizační dovednosti, reprezentativní vystupování
BENEFITY:
- Bonusy na pravidelné bázi
- 5 týdnů dovolené
- 2 sick days
- Stravenky
- Smlouva na dobu neurčitou