- 45 000 – 90 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy

Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Hledáte pozici, kde získáte zkušenosti z administrativy a spoluprací se zahraničními kolegy? Zajímá Vás bankovní sektor zaměřený zejména na korporátní a komerční klienty? Pokud ano, dočtěte se níže, jaká příležitost Vás čeká.
Budete zodpovědný/á zejména za:
- Emailová komunikace s českými klienty a kolegy ze zahraničních poboček
- Ověřování dokumentace a identity klienta pro zajištění ochrany klienta i jeho transakcí
- Získávání podpůrných dokumentů a evidence údajů v interním systému
- Zodpovědnost za kontrolu dat a následné aktualizování
Co Vás čeká a nemine:
- Odpovídající zaškolení a podpora seniorních kolegů v menším týmu 5 lidí
- Profesionální prostředí a zázemí americké bankovní společnosti (multikulturní a dynamické pracovní prostředí)
- Motivující finanční odměna a benefity ve formě plnohodnotně hrazených stravenek, 25 dní dovolené, sick days, multisport karta, programy pro vzdělávání, příspěvek na penzijko/životko
- Komunikace v AJ na denní bázi (emailová/telefonická)
- Skvělá příležitost k vybudování prestižní kariéry
- Kanceláře hned u metra Nové Butovice - Praha 5
Jakého člověka hledáme?
- Samostatný, který se nebojí zodpovědnosti
- Komunikativní, pracovitý a pečlivý
- Znalost AJ na úrovni B2 (komunikace se zahraničními subjekty a kolegy v AJ)
- MS Office na uživatelské úrovni
- Zkušenosti z administrativy nebo bankovnictví jsou výhodou

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.