- 25 000 – 35 000 Kč
- Zkrácený úvazek
Proč využít při hledání práce personální agenturu Manpower? Propojujeme zajímavé pracovní příležitosti s nadšenými lidmi. Měním lidem budoucnost, protože lepší práce, která dává smysl, znamená lepší život.
Hledáte pozici, kde získáte zkušenosti z administrativy a spoluprací se zahraničními kolegy? Zajímá Vás bankovní sektor zaměřený zejména na korporátní a komerční klienty? Pokud ano, dočtěte se níže, jaká příležitost Vás čeká.
Budete zodpovědný/á zejména za:
- Emailová komunikace s českými klienty a kolegy ze zahraničních poboček
- Ověřování dokumentace a identity klienta pro zajištění ochrany klienta i jeho transakcí
- Získávání podpůrných dokumentů a evidence údajů v interním systému
- Zodpovědnost za kontrolu dat a následné aktualizování
Co Vás čeká a nemine:
- Odpovídající zaškolení a podpora seniorních kolegů v menším týmu 5 lidí
- Profesionální prostředí a zázemí americké bankovní společnosti (multikulturní a dynamické pracovní prostředí)
- Motivující finanční odměna a benefity ve formě plnohodnotně hrazených stravenek, 25 dní dovolené, sick days, multisport karta, programy pro vzdělávání, příspěvek na penzijko/životko
- Komunikace v AJ na denní bázi (emailová/telefonická)
- Skvělá příležitost k vybudování prestižní kariéry
- Kanceláře hned u metra Nové Butovice - Praha 5
Jakého člověka hledáme?
- Samostatný, který se nebojí zodpovědnosti
- Komunikativní, pracovitý a pečlivý
- Znalost AJ na úrovni B2 (komunikace se zahraničními subjekty a kolegy v AJ)
- MS Office na uživatelské úrovni
- Zkušenosti z administrativy nebo bankovnictví jsou výhodou
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?