- Zkrácený úvazek

Advantage Consulting, s.r.o.
BACK OFFICE SPECIALIST/PART-TIME (23 - 30.000 Kč)
Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.
Společnost Advantage Consulting, s.r.o. hledá pracovníky i na další pozice:
Zobrazit nabídky firmyO nás
Již od roku 2002 pomáháme uchazečům o zaměstnání s jejich uplatněním na trhu práce. Jsme ryze českou personální agenturou, která buduje svoji značku na dlouhodobých vztazích se zákazníky. Zakládá si na partnerském přístupu založeném na oboustranné důvěře, na vysoké úrovni poskytovaných služeb a individuálním přístupu.
O nás
Hledá se důležitá opora našeho týmu!
Jsi pečlivý člověk, který si umí udržet přehled a ví, jak dotahovat věci do konce? Máš rád/a, když věci klapou, jak mají a baví tě podpora týmu v zázemí? Přijde ti zajímavé spojení moderních technologií a sportu? Pak hledáme právě tebe!
Jsme česká technologická firma, která dělá velké věci ve sportovním odvětví nejen v Evropě, ale i celém světě. Poskytuje unikátní a komplexní nástroje pro sportovní analýzu profesionálním fotbalovým klubům. Nejsme ale žádný korporát – jsme přátelská firma - jeden tým, která má rád, co dělá.
Ty můžeš být jeden nebo jedna z nás - důležitý člen, který nám pomůže, aby všechno v naší firmě fungovalo tak, jak má.
S námi poznáš i svět sportu, hlavně svět velkého fotbalu a nahlédneš do moderních technologií.⚽
Co tě u nás čeká?
* Administrativní podpora – práce s dokumenty, fakturami, smlouvami.
* Řešení různorodých operativních úkolů v rámci společnosti.
* Příprava podkladů pro účetní, podpora HR či evidence majetku.
* Podpůrná činnost pro obchodní oddělení – správa databáze, tvorba dokumentů.
* Zajištění dopravy našich výrobků k zákazníkům – objednávky doprav, předávací protokoly.
* Pomoc s řízením kanceláře – zápisy z porad, starost o kanceláře, zajištění inovací.
* Spolupráce s kolegy napříč firmou.
Co bys měl/a umět nebo mít?
* Pečlivost, samostatnost a smysl pro detail je důležitý.
* Spolehlivost a zodpovědný i aktivní přístup by ti měl být přirozený – budeš mít důležitou roli v každodenním chodu firmy.
* Dobrou znalost MS Office (zejména Excel, Word).
* Angličtinu alespoň na úrovni B1 – nemusíš být rodilý mluvčí, ale e-mail zvládneš a nezalekneš se případně ani jednoduché komunikace s klientem.
* Reprezentativní vystupování a dobré komunikační schopnosti jsou určitě třeba. Budeš v kontaktu s partnery i našim týmem.
* Řidičák sk. B výhodou.
* A pokud máš zájem o marketing nebo práci na sítích, můžeme otevřít dveře i spolupráci v tomto směru.
Co ti nabízíme?
* Možnost pracovat na částečný úvazek (30 hodin týdně), postupně klidně i na plný.
* Stabilní zázemí firmy, která je na trhu už přes 15 let – a stále roste.
* Práci v mladém a dynamickém kolektivu – jsme menší a přátelská firma, která funguje už více jak 15 let, roste a dělá ve světě velké věci. My nejsme žádný strohý korporát!
* Možnost učit se nové věci a rozvíjet se spolu s firmou.
* Flexibilní pracovní dobu.
* 25 dní dovolené.
* Příspěvek na stravování.
* Firemní notebook a telefon.
* Káva a pohodová atmosféra v moderních kancelářích v Technologickém parku v Brně (JIC).
* Plat dle schopností i zkušeností .
Platové rozmezí je indikativní, jsme připraveni individuálně upravit v závislosti na zkušenostech a přidané hodnotě, kterou případný kandidát přinese naší společnosti.
Líbila by se ti taková práce? Pošli nám životopis nebo odkaz na LinkedIn na – budeme se těšit na setkání u nás!
Benefity
- Práce z domova
- Dovolená navíc
- Finanční bonusy a prémie
- Firemní akce
- Pružná pracovní doba
- Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
- Kafetérie
- Přátelské prostředí
- Občerstvení na pracovišti
- Možnost parkování



