Obchodní asistentka - reklamní agentura
- Brno
- Areklama s.r.o.
-
Benefity:
Volné místo ve firmě Jobs Contact Personal, s.r.o.
Pracovní poměr | práce na plný úvazek |
---|---|
Smluvní vztah | pracovní smlouva (hpp) |
Práce vhodná také pro | absolventy |
Lokalita | Brno |
Firma | Jobs Contact Personal, s.r.o. |
Kategorie | Administrativa, zákaznický servis, Bankovnictví, finance a pojišťovnictví, Obchod, nákup a prodej zboží, Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Office manager, Referent / Referentka, Referent / Referentka |
Min. vzdělání | Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou |
Jazyk. znalosti | Český jazyk (Pokročilý B2), Anglický jazyk (Pokročilý začátečník A2) |
Hrubá mzda | 25.000 – 30.000 Kč |
Jsme personální agentura Jobs Contact a denně nabízíme desítky nových pracovních nabídek.
Našli jsme pro vás ale jiné možnosti:
Jsme skupina společností QPAG - 100% Rework, 100% Rework Plus, TM Technik, Workspot, QPAG Digital a MEA Systems. Máme 6 poboček po celé České republice a specializujeme se na oblast kvality.
Na naši pobočku v Brně - Tuřanech (z centra Brna dobrý spoj č. 40,48,64 příp. možnost parkování v areálu) aktuálně hledáme nového kolegu nebo kolegyni na pozici Asistent/ka Back office.
* alfou a omegou bude práce na notebooku
* vyřizování veškeré administrativy
* aktualizace dokumentace
* příprava certifikátu ze školení
* back-office ke školícímu středisku
* back office k oddělení kvality případně provoznímu oddělení
* min. středoškolské vzdělání s maturitou
* znalost kancelářského balíčku MS Office
* angličtina v písemné formě – mírně pokročilá
* zkušenosti z oblasti kvality - výhodou
* komunikativnost, organizovanost, pozitivní přístup
* pečlivost, spolehlivost, zodpovědnost a samostatnost
* time management
* zajímavou a zodpovědnou práci
* fajn kolektiv, který se vším pomůže
* stravenkový paušál v hodnotě 99,- Kč za každý odpracovaný den do mzdy (+/- 2.000,- Kč měsíčně)
* 2 dny zdravotního volna k dovolené navíc
* každý měsíc příspěvek do benefitního programu Cafeterie
* zvýhodněné volání a internet
* vzdělávání a rozvoj zaměstnanců
* VIP program Datart
* místo výkonu práce: Brno
Zaujala Vás tato pracovní nabídka? Neváhejte a zašlete svůj profesní životopis ve formátu MS WORD (ideálně .docx). Pokud jste již u nás absolvoval/a pohovor, můžete kontaktovat přímo svého konzultanta.
Uchazeče, kteří postoupí do užšího kola, budeme kontaktovat obratem. Ostatní uchazeče budeme kontaktovat v případě, že pro ně nalezneme jinou vhodnou pracovní nabídku. Tato pracovní nabídka je také vhodná pro: asistentka, office manager, administrativní pracovník, administrativní podpora, lektor, pracovník back office, práce v kanceláři, sekretářka, administrativa, práce v kanceláři Brno, práce Brno, administrativa Brno, obchodní asistent, referentka…
Jobs Contact Personal, s.r.o. se sídlem v Brně, Křenová 531/69a, IČ:17181879 (dále jen Jobs Contact) bude Vaše osobní údaje (životopis, případně další materiály) zpracovávat v souladu se Zákonem o ochraně osobních údajů 110/2019 Sb. a v souladu s Obecným nařízením o ochraně osobních údajů (EU) 2016/679, a to výhradně za účelem prezentace potenciálním zaměstnavatelům a zprostředkování zaměstnání. Jobs Contact je pracovní agentura s platným povolením Generálního ředitelství Úřadu práce ČR a osobní údaje může v souladu s účelem poskytnout třetím stranám.
Tým Jobs Contact se těší na spolupráci s Vámi!
Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?
Víte, jaký je rozdíl mezi náhradním volnem a placeným volnem? Zjistěte, kdy máte nárok na náhradní volno, jak na náhradní volno nahlíží zákoník práce a ukážeme vám konkrétní případy, které mohou nastat, tedy kdy máte nárok na náhradní volno za práci přesčas a práci ve svátek.
Byli jste pozváni na osobní nebo virtuální pracovní pohovor? Pojďme si připravit otázky, které byste při pracovním pohovoru měli položit vy svému budoucímu zaměstnavateli.
Jakékoliv ukončení pracovní poměru není snadné, proto jsme pro vás připravili detailní vysvětlení kdy a jakým způsobem můžete ukončit svou dohodu o provedení práce. Až si vyberete způsob ukončení dohody o provedení práce, budete mít k dispozici vzor ukončení dohody o provedení práce, a to zdarma a v editovatelné podobě s nápovědami, co a kam vyplnit.
Ukončení pracovního poměru ve zkušební době není nic, co bychom chtěli. Ale občas i přes veškerou snahu to musíme udělat. Poradíme vám, jak správně postupovat při zrušení pracovního poměru ve zkušební době, a přidáme i formulář, který můžete použít.
Doporučující dopis do zaměstnání může být klíčový při rozhodování vašeho nového zaměstnavatele. Z dopisu zjistí, jaké jsou vaše silné stránky, na jakých projektech jste pracovali, jak jste zapadli do současného týmu a mnohem více.
V tomto článku se dozvíte odpovědi na všechny otázky, které můžete mít ohledně dohody o pracovní činnosti. Kdy a jak se platí daně, jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním.
Bezúplatné darování krve je úctyhodná činnost každého dárce. Proto i zákoník práce na dárce myslí a přiznává jim za darování krve nárok na volno z práce, a to dokonce volno placené. Ukážeme vám, jak správně svou nepřítomnost v práci nahlásit a jaké jsou výhody pro dárce.
V tomto díle našeho seriálu o skončení pracovního poměru se zaměříme na to, jaké máte možnosti, pokud se zhorší váš zdravotní stav, například dlouhodobě pozbudete zdravotní způsobilost nebo jste v pracovní neschopnosti. Jak je to s výpovědní lhůtou, kdy se neprodlužuje a kdy se naopak prodlužuje.
Zjistěte, jaký můžete mít přivýdělek na rodičovské dovolené, aniž byste ztratili nárok na rodičovský příspěvek. Pomůžeme vám rozhodnout se, jestli je lepší dohoda nebo OSVČ. O rodičovský příspěvek při zaměstnání nemůžete přijít, pokud splníte zákonem stanovené podmínky.
Korporátní skupina LMC, provozovatel několika pracovních portálů v ČR, oznámila, že od 1. ledna 2024 se bude prezentovat pod novým názvem Alma Career s.r.o.. Tato změna představuje nejen reorganizaci, ale také krok k ještě další expanzi této skupiny. Změna názvu by měla podle oficiálního oznámení proběhnout bez nutnosti aktivní účasti klientů, čímž LMC Group deklaruje, že předejde nestabilitě svých služeb a možným přerušením. Firma zdůrazňuje, že smluvní a fakturační údaje zůstanou nezměněny s výjimkou obchodního názvu, což by mohlo vést k méně náročnému přechodu pro stávající i nové klienty.
Pracovní portál JenPráce.cz provozuje