- 32 000 – 62 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
CO JE NÁPLNÍ PRÁCE?
řízení/řešení zákaznických/dodavatelských reklamací a požadavků
komunikace a jednání s dodavateli jednotlivých komponentů – vč. zahraničních
provádění interních a externích auditů kvality pro jednotlivé součástky používané ve výrobě
údržba a aktualizace dokumentace a podpůrných systémů zahrnujících kvalitu, životní prostředí, lean procesy a bezpečnost práce
spoluzodpovědnost za první vzorky (vyhodnocování, schvalování)
podpora vstupní a výstupní inspekce
řešení kvalitativních problémů
účast na specifických projektech
JAKÝ JE KANDIDÁT, KTERÉHO BYCHOM RÁDI POTKALI?
má ukončení SŠ/VŠ vzdělání technického směru – nutná je velmi dobrá znalost výkresové dokumentace
pokud máte praxi na obdobné pracovní pozici, bude to pro Vás velké plus
bez potíží se domluví anglicky – budete ji denně používat pro komunikaci s dodavateli i s mateřskou společností
zná normy kvality a systémů managementu řízení
ovládá dobře práci PC – MS Office
je flexibilní a schopný pracovat samostatně i v týmu
CO BY STE JEŠTE MĚLI VĚDĚT?
Jedná se o různorodou práci z hlediska dodávaných materiálů i realizovaných projektů. Využijete dobře své technické znalosti i komunikační dovednosti, zhruba 1× za dva měsíce by Vás také čekala dvoudenní pracovní cesta v rámci ČR.
CO VÁS ČEKÁ, KDYŽ USPĚJETE?
samostatná práce v mladém kolektivu v prostředí stabilní mezinárodní společnosti
mzdové ohodnocení dle Vašich zkušeností – praxi v oboru umíme ocenit
odborná školení, jazykové kurzy
5 týdnů dovolené a dotované firemní stravování
místo výkonu práce v Brně – Slatině
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?