- 33 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek

Co je náplní práce?
Vstupní a výstupní kontrola materiálu a zboží
Vychystávání materiálu pro výrobu dle dodané dokumentace
Kontrola a inventura skladu
Vedení 2–3 skladníků
Zaskladňování hotové produkce na určená místa
Koordinace objednávek obalového materiálu
Péče o paletové vozíky, nabíjení VZV
Práce s PC a bezdrátovými skenery
Likvidace odpadů/materiálů dle platných postupů
V případě potřeby jednání se zákazníky ohledně reklamací týkajících se např. balení výrobků apod.
Zlepšení kontroly nad materiálovými toky a kontrolními procesy ve skladu
Jaký je kandidát, kterého bychom rádi potkali?
Už alespoň 4 roky na pozici vedoucího skladu pracoval
Má ukončené vzdělání minimálně na OU
Umí pracovat na PC a má zkušenosti s prací v jakémkoli skladovém systému
Má praxi s řízením VZV, průkaz nemusí být platný
Bez větších potíží se domluví anglicky s nadřízeným i se zahraničními zákazníky
Je spolehlivý a zodpovědný
Co byste ještě měli vědět?
V rámci společnosti se jedná se o úplně novou pozici, Vaším úkolem bude i nastavení efektivních procesů ve skladu. Čeká Vás práce pouze na ranní směnu v dobrém dosahu MHD Brno.
Co Vás čeká, když uspějete?
Stabilní zaměstnání, moderní pracovní prostředí a zázemí prosperující společnosti
Smlouva na HPP přímo se zaměstnavatelem, nikoli přes agenturu
Nástup ihned nebo dle dohody
Stravenky a týden dovolené navíc
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?