- 32 000 – 45 000 Kč
- Plný úvazek
Co je náplní práce?
Řízení procesů kvality, souvisejících standardů a specifikací
Spolupráce s odd. nákupu s cílem dodržování požadavků na dodavatelskou kvalitu
Zajištění souladu výrobních procesů s národními i nadnárodními standardy
Hledání postupů k redukci množství odpadů a zvyšování efektivity
Ve spolupráci s kolegy definování procesů kvality
Údržba kontrolních procesů a potřebné dokumentace
Návrhy na zlepšení a jejich implementace
Zlepšování procesů a produktivity ve výrobě
Jaký je kandidát, kterého bychom rádi potkali?
Má ukončené SŠ/VŠ vzdělání technického směru
Už alespoň dva roky na podobné pozici pracoval
Zná ISO systémy kvality a má zkušenosti s audity
Ovládá práci na PC (word, excel)
Dokáže se domluvit anglicky se svým nadřízeným popř. i se zahraničními zákazníky
Je pečlivý, spolehlivý, odpovědný a má smysl pro pořádek
Výhodou bude, pokud máte Řp.sk B.
Co byste ještě měli vědět?
V rámci společnosti se jedná se o úplně novou pracovní pozici. Vaším úkolem bude hlavně z počátku nastavení efektivních procesů v komunikaci, HR procesech, kvalitě a BOZP a vytvoření směrnic. Pokud máte zkušenosti se štíhlou výrobou, bude to považováno za velkou výhodu.
Co Vás čeká, když uspějete?
Stabilní zaměstnání, moderní pracovní prostředí a zázemí prosperující společnosti
V případě zájmu možnost práce i na zkrácený úvazek
Nástup ihned nebo dle dohody
Stravenky a týden dovolené navíc
Místo výkonu práce velmi dobře dostupné MHD Brno

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.