- 46 314 Kč
- Plný úvazek

Hledáte-li novou pracovní výzvu v oblasti kvality a chcete být součástí mezinárodní společnosti, která je ve fázi rozvoje a kde jsou zaměstnanci ještě stále na prvním místě, tak by Vás mohla zaujmout tato pracovní příležitost.
Hledáme kandidáta se zkušenostmi v oblasti kvality (ideálně ze zákaznické kvality), se znalostmi metod řízení kvality, s komunikativní angličtinou (B2 dle ERR), samostatného člověka s organizačními schopnostmi, člověka do mladého týmu.
Jaká je náplň práce?
Řízení zákaznických reklamací a požadavků
Komunikace, jednání a koordinace návštěv se zákazníky ze zahraničí
Budete mít zodpovědnost za rychlé a úspěšné řešení reklamací
Součástí práce je také analýza možného výskytu a vlivu vad (FMEA)
Kontrola požadované kvality a kvantity vstupů a výstupů ve výrobě a návrh nápravných opatření
Aplikace moderních metod
Co Vám nabízí firma?
Zázemí moderní rozvíjející se společnosti nedaleko Třebíče
Péče o zaměstnance a zajímavé benefity – dovolená navíc, 13 a 14. plat, roční prémie, příspěvky na jazykové vzdělávání, závodní stravování, penzijní připojištění, firemní akce a mnoho dalšího
Flexibilní pracovní doba
Mzdové ohodnocení: dle osobní domluvy
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?