Quality Engineer

Olomouc

Tahle nabídka už je sice pryč, ale není důvod zoufat.

Máme pro vás tisíce pracovních příležitostí, které čekají právě na vás:
Zobrazit všechny nabídky
Minimální vzdělání
Středoškolské nebo odborné vyučení s maturitou

Jsme poradenská a personální společnost Bénéficielle (BNFC). BNFC nabízí poradenství, konzultace, zákaznické projekty, interim management, procesní a projektové řízení. Divize BNFC-HR poskytuje svým klientům služby v oblasti náborů nových zaměstnanců a v oblasti optimalizace řízení stávajících HR.

Pro významnou nadnárodní společnost orientující se na oblast designu, vývoje a výroby produktů a služeb pro zpracovatelský průmysl a strojírenství, hledáme vhodného kandidáta splňující tato kritéria.

Náplň práce:

  • Evidence neshod, reklamací a výjimek ve výrobě
  • Vytváření certifikátů dle požadavků zákazníka
  • Zpracování statistik sledovaných ukazatelů kvality
  • Zpracovávání dokumentace
  • Zjišťování příčin neshod
  • Vytváření a rozesílání návrhů na nápravná opatření
  • Řešení zákaznických a dodavatelských reklamací
  • Prověřování nekvality ve výrobě, montáži a ve skladu
  • Účast na poradách v rámci oddělení
  • Účast na odborných školeních v oblasti kvality
  • Vytváření interních předpisů a procedur
  • Konzultace k technickým parametrům s kontaktními osobami
  • Posuzování požadavků zákazníka
  • Provádění mechanických a nedestruktivních zkoušek u zakázek
  • Řešení neshod souvisejících s výkresovou dokumentací
  • Vedení skupinových meetingů
  • Provádění interních auditů a prověřování účinnosti nápravných opatření

Požadujeme:

  • SŠ/VŠ technického či ekonomického směru
  • Komunikativní AJ podmínkou! (B1)
  • Znalost čtení technických výkresů a základů měření výhodou
  • Zkušenosti na obdobné pozici výhodou
  • Zkušenosti z výrobní společnosti výhodou
  • Uživatelská znalost SAP výhodou
  • Strukturované, analytické a kritické myšlení
  • Odolnost vůči stresu
  • Pečlivost, tendence k preciznosti
  • Zodpovědnost za samostatné úkoly
  • Zaměření na cíl
  • Řidičské oprávnění skupiny B

Nabízíme:

  • Zázemí stabilní mezinárodně působící společnosti
  • Moderně vybavené technické prostředí
  • Atraktivní platové podmínky
  • Pracovní smlouvu na dobu neurčitou
  • 13. plat, bonusy, prémie
  • Příspěvek na penzijní/životní připojištění
  • Příspěvek na sport/kulturu/volný čas
  • Příspěvek na vzdělávání, vzdělávací kurzy, školení
  • Stravenky/příspěvek na stravování a závodní stravování

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

audit na dobu neurčitou design zkušenost