- 60 000 – 65 000 Kč
- Plný úvazek
To nejdůležitější v pár větách
Láká tě propojení daní, účetnictví a auditu při práci pro mezinárodní společnosti? Aktuálně hledáme na pozici: Accounting & Tax Compliance Junior. Klientům nabízíme rychle rostoucí outsourcingovou službu z oblasti daní a financí, která jim umožňuje zaměřit se na strategické a obchodní priority.
Připravujeme lokální účetní závěrky a daňová přiznání na základě podkladů a dat od klientů. Naším úkolem je zajistit účetní a daňovou Compliance na základě českých účetních standardů a daňových předpisů. Také vedeme účetnictví a pomáháme s reportingem do mateřských firem.
„Tvojí náplní práce bude vedení účetnictví včetně DPH reportingu, příprava účetních závěrek a daňových přiznání. Pracujeme ve vícečlenných týmech, a tak pomoc je vždy nablízku. Díky časté zpětné vazbě budeš vědět, na čem jsi a brzy se naučíš, jak funguje účetnictví jako celek. Záběr naší práce je podobný jako v auditu a s auditory úzce spolupracujeme.
Jsme součástí nejnovějších trendů ve financích. Díky technologiím cestujeme minimálně a jen tam, kde to dává smysl. Práce na dálku pro nás není problém, ale pravidelně se potkáváme v brněnské kanceláři. Všechno děláme tak, aby nás práce bavila a nebyla to rutina. Svůj čas vážíme a vyvažujeme. Když je potřeba, mákneme, ale když je volněji, netrávíme v kanceláři zbytečné přesčasy.“
Kateřina Dedková, Partner, ACR
Víme, že jsi teprve na začátku kariéry. Tady je několik věcí, které jsou pro tuhle práci podstatné.
Máš dokončeného inženýra nebo magistra, nebo budeš mít hotovo v letošním či příštím roce. Předměty účetnictví a daně tě bavily.
Máš základní znalost účetnictví a práce s čísly. Chceš se zdokonalit v práci s excelem a nebojíš se práce s různými online nástroji.
Na problémy našich klientů často řešení v učebnicích nenajdeš. Musíme je spolu vymyslet.
Angličtinu používáme opravdu často – ze začátku zejména v běžné korespondenci, později při práci se zahraničními kolegy a s klienty.
Každý den se naučíš něco nového. Během dne tě většinou čeká práce na více projektech, a tak se ti hodí chladná hlava a chuť učit se a dobrý time-management.
Jako tým se potkáváme v kanceláři v Brně 2 -3x týdně.
Na nástupu se s tebou rádi dohodneme individuálně. Pokud můžeš pracovat pravidelně, domluvíme se i na částečném úvazku (min. 3 dny). Na podzim ale probíhá spousta školení, připoj se k nám ideálně do září!
6 týdnů volna a jeden volný EY Day navíc, abys mohl/a načerpat nové síly.
Benefitní body: 30 000 v Cafeterii můžeš utratit podle sebe. Třeba si pořídit Multisport kartu, nakoupit dárky nebo si užít odpočinek na Slevomatu.
iPhone i k soukromému používání.
Odměna za doporučení kandidáta: Získej od 10 do 70 tisíc Kč za doporučení nového kolegy.
Online lékařské poradenství Ulékaře.cz.
Přístup do interního vzdělávacího systému EY Badges, který můžeš zakončit certifikovaným MBA.
Studium a členství na Institutu certifikace Svazu účetních nebo později ACCA.
Podpoříme tvůj kariérní růst pravidelným cousellingem a vnitrofiremním vzděláváním.
Podporujeme home office.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.