- Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
- Vhodné také pro absolventy
- Vhodné také pro rodiče

To nejdůležitější v pár větách
Láká tě propojení daní, účetnictví a auditu při práci pro mezinárodní společnosti? Aktuálně hledáme na pozici: Accounting & Tax Compliance Junior. Klientům nabízíme rychle rostoucí outsourcingovou službu z oblasti daní a financí, která jim umožňuje zaměřit se na strategické a obchodní priority.
Připravujeme lokální účetní závěrky a daňová přiznání na základě podkladů a dat od klientů. Naším úkolem je zajistit účetní a daňovou Compliance na základě českých účetních standardů a daňových předpisů. Také vedeme účetnictví a pomáháme s reportingem do mateřských firem.
„Tvojí náplní práce bude vedení účetnictví včetně DPH reportingu, příprava účetních závěrek a daňových přiznání. Pracujeme ve vícečlenných týmech, a tak pomoc je vždy nablízku. Díky časté zpětné vazbě budeš vědět, na čem jsi a brzy se naučíš, jak funguje účetnictví jako celek. Záběr naší práce je podobný jako v auditu a s auditory úzce spolupracujeme.
Jsme součástí nejnovějších trendů ve financích. Díky technologiím cestujeme minimálně a jen tam, kde to dává smysl. Práce na dálku pro nás není problém, ale pravidelně se potkáváme v brněnské kanceláři. Všechno děláme tak, aby nás práce bavila a nebyla to rutina. Svůj čas vážíme a vyvažujeme. Když je potřeba, mákneme, ale když je volněji, netrávíme v kanceláři zbytečné přesčasy.“
Kateřina Dedková, Partner, ACR
Víme, že jsi teprve na začátku kariéry. Tady je několik věcí, které jsou pro tuhle práci podstatné.
Máš dokončeného inženýra nebo magistra, nebo budeš mít hotovo v letošním či příštím roce. Předměty účetnictví a daně tě bavily.
Máš základní znalost účetnictví a práce s čísly. Chceš se zdokonalit v práci s excelem a nebojíš se práce s různými online nástroji.
Na problémy našich klientů často řešení v učebnicích nenajdeš. Musíme je spolu vymyslet.
Angličtinu používáme opravdu často – ze začátku zejména v běžné korespondenci, později při práci se zahraničními kolegy a s klienty.
Každý den se naučíš něco nového. Během dne tě většinou čeká práce na více projektech, a tak se ti hodí chladná hlava a chuť učit se a dobrý time-management.
Jako tým se potkáváme v kanceláři v Brně 2 -3x týdně.
Na nástupu se s tebou rádi dohodneme individuálně. Pokud můžeš pracovat pravidelně, domluvíme se i na částečném úvazku (min. 3 dny). Na podzim ale probíhá spousta školení, připoj se k nám ideálně do září!
6 týdnů volna a jeden volný EY Day navíc, abys mohl/a načerpat nové síly.
Benefitní body: 30 000 v Cafeterii můžeš utratit podle sebe. Třeba si pořídit Multisport kartu, nakoupit dárky nebo si užít odpočinek na Slevomatu.
iPhone i k soukromému používání.
Odměna za doporučení kandidáta: Získej od 10 do 70 tisíc Kč za doporučení nového kolegy.
Online lékařské poradenství Ulékaře.cz.
Přístup do interního vzdělávacího systému EY Badges, který můžeš zakončit certifikovaným MBA.
Studium a členství na Institutu certifikace Svazu účetních nebo později ACCA.
Podpoříme tvůj kariérní růst pravidelným cousellingem a vnitrofiremním vzděláváním.
Podporujeme home office.
Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.
Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.
Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!
Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.