Junior Banking Tax Administrator

Praha
30.000 – 39.999 Kč
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Bakalářské
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou od 16. 12. 2016

ABOUT THE EMPLOYER:

When you will join us, you will be part of one of the largest Banking Organisers in the sector, with a presence in 5 locations on 3 continents. We manage, safe keep and administer the securities that we hold on behalf of our customers. Over 300,000 domestic and internationally traded bonds, equities and investment funds are currently deposited in our client's safekeeping processes. By joining our Tax Prague Team you will have a chance to grow in skills and professional experience at the international level!

ABOUT THE ROLE:

The Tax Unit’s aim is to maximize customers‘ tax efficiency on income payments subject to withholding tax. Working in a dynamic and international environment, you will contribute to assuring internal and external customers receive quality service throughout the whole processing chain.
As a Tax Administrator, you will be responsible for the admission and distribution of financial transactions on the primary markets. In this context, you will have to analyze the admission and documentation; setting up all the relevant security and administration steps with regards data in numerous banking applications, as well as handle all relevant security checks and governmental requirements for the transaction to be legally recorded.

Key Responsibilities:

  • Prepare, compile and process documentation
  • Check source documents for accuracy
  • Verify data and correct data where necessary
  • Obtain further information for incomplete documents
  • Combine and rearrange data from source documents where required
  • Transcribe information into required electronic format
  • Maintain logbooks or records of activities and tasks
  • Respond to requests for information and access relevant files
  • Comply with integrity and security policies

THE IDEAL PROFILE:

  • Secondary school or University degree with orientation ideally in Finance, Economics or Law
  • Professional experience in the financial sector is an asset
  • Professional working proficiency in English is essential; German language is an advantage
  • Good knowledge of relevant computer applications such as MS Office
  • Excellent organizational and communication skills
  • Process-oriented and logical work approach
  • Stress resistant, able to work with strict deadlines
  • Knowledge of correct spelling, grammar and punctuation
  • Knowledge of clerical and administrative procedures

WE OFFER:

  • Very competitive remuneration
  • Extensive corporate benefits package
  • State of the art office building in Prague centre
  • Free refreshments in the workplace
  • Social events and team building activities
  • Extensive training and coaching
  • Perspective projects with international scope
  • Positive and social working environment

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
dnešní
Správa železnic, státní organizace | Správa železnic, státní… | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. listopadu
Drafted.gg s.r.o. | Drafted.gg s.r.o. | Praha Praha
  • 45 000 – 55 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 28. listopadu
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 28. listopadu
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • 40 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 28. listopadu
AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby | AWP P&C Česká republika -… | Celá ČR Celá ČR
  • 30 000 – 33 400 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 28. listopadu
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Žižkov, Praha Žižkov, Praha
  • 40 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 28. listopadu
Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví | Oborová zdravotní pojišťovna… | Braník, Praha Braník, Praha
  • 63 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. listopadu
Calor spol. s r.o. | Calor spol. s r.o. | Strašnice, Praha Strašnice, Praha
  • 40 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 27. listopadu
mBlue Czech, s.r.o. | mBlue Czech, s.r.o. | Praha Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 29. srpna
Ernst & Young, s.r.o. | Ernst & Young, s.r.o. | Praha Praha
  • 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 3. června
Trenkwalder a.s. | Trenkwalder a.s. | Brno Brno
  • 55 000 – 64 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. června
People Place & Partners a.s. | People Place & Partners a.s. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. října
People Place & Partners a.s. | People Place & Partners a.s. | Praha Praha
  • 30 000 – 39 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. prosince
CONTEG, spol. s r.o. | CONTEG, spol. s r.o. | Pelhřimov Pelhřimov
  • 15 000 – 17 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. prosince
CONTEG, spol. s r.o. | CONTEG, spol. s r.o. | Pelhřimov Pelhřimov
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. prosince
CONTEG, spol. s r.o. | CONTEG, spol. s r.o. | Pelhřimov Pelhřimov
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. prosince
CONTEG, spol. s r.o. | CONTEG, spol. s r.o. | Pelhřimov Pelhřimov
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. prosince
CONTEG, spol. s r.o. | CONTEG, spol. s r.o. | Pelhřimov Pelhřimov
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. prosince
CONTEG, spol. s r.o. | CONTEG, spol. s r.o. | Pelhřimov Pelhřimov
  • 18 000 – 19 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. prosince
CONTEG, spol. s r.o. | CONTEG, spol. s r.o. | Pelhřimov Pelhřimov
  • 15 000 – 17 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. prosince
AmRest s.r.o. | AmRest s.r.o. | Staré Město, Praha Staré Město, Praha
  • 15 000 – 17 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. prosince

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Jobík Czech s.r.o., ČESKÁ TELEVIZE, mBlue Czech, s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Möbelix, Rex Concepts BK Czech s.r.o., Správa železnic, státní organizace, STARNET, s.r.o., ETERNITIS s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Coweo Technologies s.r.o., Česká pošta, s.p., Agrospoj s.r.o., INDEX NOSLUŠ s.r.o., MAKRO Cash & Carry ČR s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Twisto payments a.s., Krajské ředitelství policie Středočeského kraje, Kesia Company , s.r.o., Lidl Česká republika s.r.o., VAG s.r.o., OKIN FACILITY, a.s., STAEG, spol. s r.o., EKOSPOL a.s., Broker Investment, s.r.o., Prušák Group s.r.o., Institut klinické a experimentální medicíny, Drafted.gg s.r.o., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, U1 lighting CZE s.r.o., Crocodille ČR, spol. s r.o., Pojišťovna VZP, a.s., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., PPL CZ s.r.o., Fokus Praha sociální firmy, s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., Gastro Group Service s.r.o., AWP P&C Česká republika - odštěpný závod zahraniční právnické osoby, LeasingTeam s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Global Truck s.r.o., Oborová zdravotní pojišťovna zaměstnanců bank, pojišťoven a stavebnictví, CPHCL Panorama, s.r.o., Calor spol. s r.o., Evolution CZ s.r.o., B2M.CZ s.r.o., MIKUPEX TRADE s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Pracovník / pracovnice správy pohledávek, Recepční, Referent / Referentka, Správce / Správkyně, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Nákupčí, Bankovní pracovník / pracovnice, Bankovní specialista / specialistka, Finanční manažer / manažerka, Finanční poradce / poradkyně, Finanční kontroling, Odborný asistent / asistentka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací makléř / makléřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Úvěrový specialista / specialistka, Insolvenční specialista / specialistka, Číšník / Servírka, Kuchař / Kuchařka, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Marketingový asistent / asistentka, Mediální asistent / asistentka, Reklamní specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Manažer / manažerka zahraničního obchodu, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka ve službách, Produkční, Dělník / Dělnice, Policista / Policistka, Pracovník / pracovnice ostrahy, Kontrolor / Kontrolorka, Řezník a uzenář / Řeznice a uzenářka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Finanční účetní, Hlavní účetní

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Holešovice, Praha, Podolí, Praha, Praha, Slivenec, Praha, Stodůlky, Praha, Vinohrady, Praha, Modřany, Praha, Střížkov, Praha, Břevnov, Praha, Staré Město, Praha, Dejvice, Praha, Krč, Praha, Veleslavín, Praha, Smíchov, Praha, Kamýk, Praha, Hloubětín, Praha, Štěrboholy, Praha, Nové Město, Praha, Žižkov, Praha, Celá ČR, Horní Měcholupy, Praha, Braník, Praha, Nusle, Praha, Strašnice, Praha, Libeň, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Jak napsat životopis s pomocí ChatGPT, který zaujme personalistu

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna?

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

policie security
Ohodnoť práci a vyhraj Netflix nebo Videokurz zdarma!

Vánoční akce!

Ohodnoť práci a vyhraj Netflix nebo Videokurz zdarma!

CHCI VYHRÁT