Junior Banking Tax Administrator

Praha
30.000 – 39.999 Kč
Plný úvazek
Smluvní vztah
Minimální vzdělání
Bakalářské
Délka prac. poměru
na dobu neurčitou od 16. 12. 2016

ABOUT THE EMPLOYER:

When you will join us, you will be part of one of the largest Banking Organisers in the sector, with a presence in 5 locations on 3 continents. We manage, safe keep and administer the securities that we hold on behalf of our customers. Over 300,000 domestic and internationally traded bonds, equities and investment funds are currently deposited in our client's safekeeping processes. By joining our Tax Prague Team you will have a chance to grow in skills and professional experience at the international level!

ABOUT THE ROLE:

The Tax Unit’s aim is to maximize customers‘ tax efficiency on income payments subject to withholding tax. Working in a dynamic and international environment, you will contribute to assuring internal and external customers receive quality service throughout the whole processing chain.
As a Tax Administrator, you will be responsible for the admission and distribution of financial transactions on the primary markets. In this context, you will have to analyze the admission and documentation; setting up all the relevant security and administration steps with regards data in numerous banking applications, as well as handle all relevant security checks and governmental requirements for the transaction to be legally recorded.

Key Responsibilities:

  • Prepare, compile and process documentation
  • Check source documents for accuracy
  • Verify data and correct data where necessary
  • Obtain further information for incomplete documents
  • Combine and rearrange data from source documents where required
  • Transcribe information into required electronic format
  • Maintain logbooks or records of activities and tasks
  • Respond to requests for information and access relevant files
  • Comply with integrity and security policies

THE IDEAL PROFILE:

  • Secondary school or University degree with orientation ideally in Finance, Economics or Law
  • Professional experience in the financial sector is an asset
  • Professional working proficiency in English is essential; German language is an advantage
  • Good knowledge of relevant computer applications such as MS Office
  • Excellent organizational and communication skills
  • Process-oriented and logical work approach
  • Stress resistant, able to work with strict deadlines
  • Knowledge of correct spelling, grammar and punctuation
  • Knowledge of clerical and administrative procedures

WE OFFER:

  • Very competitive remuneration
  • Extensive corporate benefits package
  • State of the art office building in Prague centre
  • Free refreshments in the workplace
  • Social events and team building activities
  • Extensive training and coaching
  • Perspective projects with international scope
  • Positive and social working environment

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

Školní jídelny Praha 10, příspěvková organizace | Školní jídelny Praha 10,… | Vršovice, Praha Vršovice, Praha
  • 28 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Orientální ústav AV ČR, v. v. i. | Orientální ústav AV ČR, v. v.… | Libeň, Praha Libeň, Praha
  • 45 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
AGENTURA PLUS, spol. s r.o. | AGENTURA PLUS, spol. s r.o. | Vokovice, Praha Vokovice, Praha
  • 20 000 – 50 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Evolution CZ s.r.o. | Evolution CZ s.r.o. | Libeň, Praha Libeň, Praha
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Ministerstvo práce a sociálních věcí | Ministerstvo práce a… | Nové Město, Praha Nové Město, Praha
  • 31 160 – 48 470 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
SWORP a.s. | SWORP a.s. | Praha Praha
  • 45 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
SWORP a.s. | SWORP a.s. | Praha Praha
  • 45 000 – 75 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro zdravotně postižené
včerejší
JISTU recruitment s.r.o. | JISTU recruitment s.r.o. | Praha Praha
  • 35 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
včerejší
Národní divadlo | Národní divadlo | Staré Město, Praha Staré Město, Praha
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
Ernst & Young, s.r.o. | Ernst & Young, s.r.o. | Praha Praha
  • 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 3. června
Trenkwalder a.s. | Trenkwalder a.s. | Brno Brno
  • 55 000 – 64 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 6. června
People Place & Partners a.s. | People Place & Partners a.s. | Praha Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. října
People Place & Partners a.s. | People Place & Partners a.s. | Praha Praha
  • 30 000 – 39 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. prosince
CONTEG, spol. s r.o. | CONTEG, spol. s r.o. | Pelhřimov Pelhřimov
  • 15 000 – 17 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. prosince
CONTEG, spol. s r.o. | CONTEG, spol. s r.o. | Pelhřimov Pelhřimov
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. prosince
CONTEG, spol. s r.o. | CONTEG, spol. s r.o. | Pelhřimov Pelhřimov
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. prosince
CONTEG, spol. s r.o. | CONTEG, spol. s r.o. | Pelhřimov Pelhřimov
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. prosince
CONTEG, spol. s r.o. | CONTEG, spol. s r.o. | Pelhřimov Pelhřimov
  • 20 000 – 29 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. prosince
CONTEG, spol. s r.o. | CONTEG, spol. s r.o. | Pelhřimov Pelhřimov
  • 18 000 – 19 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. prosince
CONTEG, spol. s r.o. | CONTEG, spol. s r.o. | Pelhřimov Pelhřimov
  • 15 000 – 17 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. prosince
AmRest s.r.o. | AmRest s.r.o. | Staré Město, Praha Staré Město, Praha
  • 15 000 – 17 999 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 21. prosince

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., mBlue Czech, s.r.o., JOBSTART s.r.o., Správa železnic, státní organizace, SAFE LOGIC s.r.o., CPHCL Panorama, s.r.o., Sabores s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Agrospoj s.r.o., Český velkoobchod s.r.o., eDO finance, a.s., Školní jídelny Praha 10, příspěvková organizace, VERTI s.r.o., Twisto payments a.s., Tesco Stores ČR a.s., GLOBAL ASSISTANCE a.s., Kaufland Česká republika v.o.s., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., Ventishop s.r.o., SITEL, spol. s r.o., REKOS REAL s.r.o., Česká pošta, s.p., HPL Service CZ s.r.o., Partners Financial Services, a.s., McDonald's ČR spol. s r.o., Flagship EXECUTIVE SEARCH s.r.o., Broker Investment, s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Orientální ústav AV ČR, v. v. i., Ubbe s. r. o., Coweo Technologies s.r.o., PYLONES s.r.o., Policejní prezidium České republiky, JIMARK s.r.o., VOTOP PRAHA s.r.o., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., PEPCO Czech Republic s.r.o., Zakládání staveb,a.s., Správa uprchlických zařízení Ministerstva vnitra, CentralWork s.r.o., Business Media One, s.r.o., D.A.S. právní ochrana, pobočka ERGO Versicherung Aktiengesellschaft pro ČR, Evolution CZ s.r.o., CIAIS Retail, s.r.o., Ministerstvo práce a sociálních věcí, Triangle Recruitment CZ s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., CRI ameba.eu, s.r.o., Mattoni 1873 a.s., ProfesKontakt, s.r.o., Deklarace odpovědného podnikání z. s., EKOSPOL a.s., Elektroline a.s., Institut klinické a experimentální medicíny, SWORP a.s., JISTU recruitment s.r.o., Národní divadlo, NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, ADAM & PARTNER, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Auditor / Auditorka, Back office pracovník / pracovnice, Fakturant / Fakturantka, Office manager, Recepční, Specialista / specialistka plánování, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Vedoucí týmu / Team leader, Řidič / Řidička, Specialista / specialistka logistiky, Bankovní specialista / specialistka, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Osobní bankéř / bankéřka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Úvěrový specialista / specialistka, Barista / Baristka, Číšník / Servírka, Manažer / manažerka v gastronomii, Obsluha lidí, Provozní / F&B Manager, Someliér /Someliérka, Analytik / analytička IT, Data Scientist, Návrhář / návrhářka procesů, Programátor / Programátorka, Solutions Architect, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Specialista / specialistka nákupu, Specialista / specialistka ve službách, Vedoucí obchodu, Obchodní manažer / manažerka, Mistr / Mistrová, Kontrolor / Kontrolorka, Vedoucí pracovník / pracovnice, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Aranžér / Aranžérka, Finanční specialista / specialistka

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha, Krč, Praha, Nové Město, Praha, Karlín, Praha, Uhříněves, Praha, Vršovice, Praha, Smíchov, Praha, Stodůlky, Praha, Dolní Chabry, Praha, Břevnov, Praha, Vysočany, Praha, Jinonice, Praha, Libeň, Praha, Vinohrady, Praha, Holešovice, Praha, Žižkov, Praha, Dubeč, Praha, Vokovice, Praha, Modřany, Praha, Kamýk, Praha, Nusle, Praha, Celá ČR, Střížkov, Praha, Chodov, Praha, Kobylisy, Praha, Háje, Praha, Staré Město, Praha, Radlice, Praha

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Sdílené pracovní místo: Co to je a k čemu je to dobré?

Když se řekne "sdílené pracovní místo", možná si představíte dvě osoby, které se přetahují o jedno kancelářské křeslo. Ve skutečnosti jde o model, který se rychle stává populárním v mnoha firmách a může být skvělou volbou pro zaměstnavatele i zaměstnance. Pojďme si říct, co to je a jak sdílené pracovní místo mění pracovní trh.

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Horko pod kontrolou: kdy musí zaměstnavatel zpomalit a zařadit úlevy

Letní vlna veder přinesla na stavbách, ve skladech i v gastronomii hned několik hlášených kolapsů z přehřátí. Navzdory opakovaným varováním zůstává nejčastějším prohřeškem to, že firmy sice tuší riziko, ale povinné teplotní limity, bezpečnostní přestávky a pitný režim nehlídají systematicky. Portál JenPráce.cz proto připravil přehled, co zákon vyžaduje a na jakých místech podniky nejčastěji chybují.

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Malá firma nebo korporát: Jaký je mezi nimi rozdíl, a který bude sedět víc?

Hledáte novou práci a přemýšlíte, kam se vydat? Možnosti jsou dvě – komorní atmosféra menší firmy, nebo stabilita a struktura korporátu. Každé prostředí má svá specifika, a to, co jednomu vyhovuje, může být pro druhého noční můra. Pojďme se na to podívat zblízka a zjistit, která varianta je pro vás ta pravá!

Tykání na pracovišti

Tykání na pracovišti

Po vstupu zahraničních společností na český trh se rozmohl “nešvar” tykání v práci. Cílem je, aby se všichni zaměstnanci ve společnosti cítili rovnocenní, bez ohledu na to, na jaké pozici pracují. Pojďme se podívat na výhody a nevýhody tykání na pracovišti. Ukážeme vám také, kdo nabízí tykání v práci, a jak se zachovat, pokud si s kolegy zatím tykat nechcete.

policie security
Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

NETFLIX ZDARMA

Ohodnoťte práci a vyhrajte 4 měsíce předplatného zdarma

ZJISTIT VÍC