Junior Banking Tax Administrator

Pracovní poměr práce na plný úvazek
Smluvní vztah pracovní smlouva (hpp)
Lokalita Praha
Firma People Place & Partners a.s.
Kategorie Administrativa, zákaznický servis, Bankovnictví, finance a pojišťovnictví, Ostatní
Min. vzdělání Bakalářské
Hrubá mzda 30.000 – 39.999 Kč
Délka prac. poměru na dobu neurčitou od 16. 12. 2016

Co od Vás očekáváme:

ABOUT THE EMPLOYER:

When you will join us, you will be part of one of the largest Banking Organisers in the sector, with a presence in 5 locations on 3 continents. We manage, safe keep and administer the securities that we hold on behalf of our customers. Over 300,000 domestic and internationally traded bonds, equities and investment funds are currently deposited in our client's safekeeping processes. By joining our Tax Prague Team you will have a chance to grow in skills and professional experience at the international level!

ABOUT THE ROLE:

The Tax Unit’s aim is to maximize customers‘ tax efficiency on income payments subject to withholding tax. Working in a dynamic and international environment, you will contribute to assuring internal and external customers receive quality service throughout the whole processing chain.
As a Tax Administrator, you will be responsible for the admission and distribution of financial transactions on the primary markets. In this context, you will have to analyze the admission and documentation; setting up all the relevant security and administration steps with regards data in numerous banking applications, as well as handle all relevant security checks and governmental requirements for the transaction to be legally recorded.

Key Responsibilities:

  • Prepare, compile and process documentation
  • Check source documents for accuracy
  • Verify data and correct data where necessary
  • Obtain further information for incomplete documents
  • Combine and rearrange data from source documents where required
  • Transcribe information into required electronic format
  • Maintain logbooks or records of activities and tasks
  • Respond to requests for information and access relevant files
  • Comply with integrity and security policies

THE IDEAL PROFILE:

  • Secondary school or University degree with orientation ideally in Finance, Economics or Law
  • Professional experience in the financial sector is an asset
  • Professional working proficiency in English is essential; German language is an advantage
  • Good knowledge of relevant computer applications such as MS Office
  • Excellent organizational and communication skills
  • Process-oriented and logical work approach
  • Stress resistant, able to work with strict deadlines
  • Knowledge of correct spelling, grammar and punctuation
  • Knowledge of clerical and administrative procedures

WE OFFER:

  • Very competitive remuneration
  • Extensive corporate benefits package
  • State of the art office building in Prague centre
  • Free refreshments in the workplace
  • Social events and team building activities
  • Extensive training and coaching
  • Perspective projects with international scope
  • Positive and social working environment
Zobrazit výpis pracovních nabídek
Při odesílání Vaší odpovědi jsme si všimli, že jste již na tuto pracovní nabídku v minulosti () reagoval/a.

Skutečně chcete odeslat Vaši odpověď na stejnou nabídku opakovaně?

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

  • Praha
  • Bc. Blanka Březinová
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek, Trainee program
  • Vhodné pro cizince
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • Fitness na pracovišti
včerejší
Nutně vás hledají
  • Braník, Praha
  • K2 moto s.r.o.
  • Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro absolventy
  • Vhodné pro rodiče
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Kariérní růst
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na stravování
  • Přátelské prostředí
  • ...
včerejší
Nutně vás hledají
  • Praha
  • TECHNOLOGIE BUDOV s.r.o.
  • 50 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek, Zkrácený úvazek
  • Vhodné pro cizince
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Finanční bonusy / prémie
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Služební auto
Zveřejněno: 25. dubna
Nutně vás hledají

CONTROLLER (m/ž/d)

Nutně vás hledají
  • Libeň, Praha
  • Brink's Cash Solutions (CZ) a.s.
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Kafetérie
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Občerstvení na pracovišti
Zveřejněno: 23. dubna
Nutně vás hledají
  • Karlín, Praha
  • ERV Evropská pojišťovna, a. s.
  • 30 000 – 40 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
    Benefity:
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • Firemní akce
  • Vzdělávací kurzy
  • Slevy na firemní zboží
  • Příspěvek na stravování
  • Příspěvek na spoření / pojištění
  • Přátelské prostředí
  • Relax zóna
  • ...
Zveřejněno: 25. dubna
  • Praha
  • Asper Ut s.r.o.
  • 35 000 – 38 000 Kč
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 25. dubna
  • Brno
  • Trenkwalder a.s.
  • 55 000 – 64 000 Kč
  • Plný úvazek
    Benefity:
  • Práce z domova
  • Dovolená navíc
  • Sickdays
  • Finanční bonusy / prémie
  • 13., případně 14. plat
  • Firemní akce
  • Pružná pracovní doba
  • Pracovní zařízení (mobil, PC, notebook...)
  • Vzdělávací kurzy
  • Zaměstnanecké akcie
  • ...
Zveřejněno: 6. června
  • Šlapanice, Brno-venkov
  • CCI Czech Republic s.r.o.
  • Plný úvazek
  • Vhodné pro absolventy
Zveřejněno: 6. února

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
Coweo Technologies s.r.o., Bc. Blanka Březinová, K2 moto s.r.o., Lagerris a.s., TECHNOLOGIE BUDOV s.r.o., Agrospoj s.r.o., A7B Bohemia a.s., Marks and Spencer Czech Republic, a.s., Tyros Loading Systems CZ s.r.o., Brink's Cash Solutions (CZ) a.s., Rex Concepts PLK Czech s.r.o., Hertz Autopůjčovna s.r.o., O2 Czech Republic a.s., AGENTURA PLUS, spol. s r.o., ManpowerGroup s.r.o., JLV, a.s., Eyeball s.r.o., Talentinno s.r.o., Crocogarden z.s., INDEX NOSLUŠ s.r.o., LPP Czech Republic, s.r.o., CALPRA s.r.o., Vyšší odborná škola publicistiky, mBlue Czech, s.r.o., Česká spořitelna, a.s., Probační a mediační služba, Randstad HR Solutions s.r.o., EVROPA realitní kancelář, IZOMAT stavebniny s.r.o., Kaufland Česká republika v.o.s., Sociální služby Běchovice, z.ú., 4 P & P, spol. s r.o., 21 Consult Group s.r.o., JISTU recruitment s.r.o., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., Česká pošta, s.p., G4S Secure Solutions (CZ), a.s., Mochi & Kai s.r.o., NN Životní pojišťovna N.V., pobočka pro Českou republiku, Etimos Human s.r.o., Mardorm Consult s.r.o., SIRIUS FINANCE, a. s., ProfesKontakt, s.r.o., UlovDomov.cz s.r.o., Waf-Waf Group s.r.o., CONFIDENCE MEDIA, s.r.o., FLEKSI prostor, a.s., Hotel Prokop Square, AUTO1 Czechia s.r.o., ERV Evropská pojišťovna, a. s., Petra Janalíková, Gastro Group Service s.r.o., Jiří Langer, Partners Financial Services, a.s., NEIRO, s.r.o., CRI ameba.eu, s.r.o., MIKUPEX TRADE s.r.o., Twisto payments a.s., Manuvia Czech s.r.o., BAUPROTECT s.r.o., Asper Ut s.r.o., Discovery Tours s.r.o., Umění zprostředkování s.r.o., Master Gym s.r.o., PEAL a.s., myTimi s.r.o., STROJSERVIS Praha, s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Recepční, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Řidič / Řidička, Bankovní specialista / specialistka, Fakturant / Fakturantka, Likvidátor / likvidátorka škod, Specialista / specialistka v pojišťovnictví, Účetní, Kuchař / Kuchařka, Manager, Obsluha lidí, Provozní / F&B Manager, Specialista / specialistka IT, HR manager, Editor / Editorka, Marketingový asistent / asistentka, Reklamní specialista / specialistka, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pomocný pracovník / pracovnice v obchodě, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, HR specialista / specialistka, Personalista / Personalistka, Náborář / Náborářka, Osobní trenér / trenérka, Trenér / Trenérka, Výživový poradce / poradkyně, Obchodní manažer / manažerka, Animátor / Animátorka, Školní zaměstnanec / zaměstnankyně, Kontrolor / Kontrolorka, Servisní technik / technička, Elektroinženýr / Elektroinženýrka, Elektrotechnik / Elektrotechnička, Elektroprojektant / Elektroprojektantka, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Event manager, Finanční specialista / specialistka, Specialista / specialistka kvality

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Praha 2 - Vinohrady, Praha 4 - Braník, Praha 1 - Nové Město, Praha 7 - Holešovice, Praha 6 - Vokovice, Praha 8 - Libeň, Praha 6 - Ruzyně, Praha 4 - Michle, Praha 4 - Libuš, Praha 8 - Karlín, Praha 4 - Krč, Praha 10 - Vršovice, Praha 6 - Břevnov, Praha 9 - Běchovice, Praha 8 - Střížkov, Praha 9 - Letňany, Praha 5 - Stodůlky, Praha 10 - Hostivař, Praha 4 - Nusle, Praha 5 - Radotín, Praha 4 - Modřany, Praha 3 - Žižkov, Praha 5 - Třebonice, Praha 5 - Smíchov, Praha 5 - Zbraslav, Praha 9 - Hloubětín, Praha 7 - Troja, Praha 9 - Horní Počernice

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Diskriminace na pracovišti - příklady a jak se bránit

Diskriminace na pracovišti - příklady a jak se bránit

Všichni jsme o diskriminaci slyšeli. Pojďme si vysvětlit, co to diskriminace je, jaké nejčastější typy diskriminace existují. Ukážeme si konkrétní příklady. Vysvětlíme si tři kroky, kterými se můžete proti diskriminaci bránit. A na závěr si řekneme, co diskriminace není.

Kdy a jak oznámit těhotenství v práci

Kdy a jak oznámit těhotenství v práci

Zjistila jste, že jste těhotná, a nevíte, kdy a jak tuto skutečnost oznámit v práci? Nebojte se, se vším vám pomůžeme! Dozvíte se, kdy oznámit těhotenství v zaměstnání, jak v práci oznámit těhotenství a také jaké jsou povinnosti vašeho zaměstnavatele.

Česká tisková kancelář - její role a význam

Česká tisková kancelář - její role a význam

Česká tisková kancelář (ČTK), stojící jako maják nezávislého zpravodajství, je veřejnoprávní zpravodajská agentura v České republice. Tento článek vás provede jejím unikátním obchodním modelem, který nepotřebuje státní dotace, a objasní, jak ČTK poskytuje rychlé a objektivní informace, jež jsou zásadní pro české novináře a veřejnost. Odhalte, jak se organizace přizpůsobuje digitální době a podporuje svobodu tisku.

Agenturní zaměstnávání a dočasné přidělení

Agenturní zaměstnávání a dočasné přidělení

Ukážeme vám hlavní rozdíl mezi agenturním zaměstnáváním, které je za úplatu, a dočasným přidělením zaměstnance k jinému zaměstnavateli - zapůjčení zaměstnance. Podíváme se na to, jak zákoník práce řeší agenturní zaměstnávání i dočasné přidělení a na co si dát pozor.

Dohoda o provedení práce a vše, co vás zajímá

Dohoda o provedení práce a vše, co vás zajímá

Existují dvě dohody, v tomto článku se dozvíte vše o dohodě o provedení práce. Kdy a jak se platí daně, jak je to se zdravotním a sociálním pojištěním. Abyste měli kompletní informace, připojili jsme i vzor dohody o provedení práce. Po úpravě zákoníku práce dochází ke změnám u dohod, a my vám tyto změny jasně, stručně a srozumitelně představíme. Vzorová dohoda o provedení práce k tisku je pro vás zcela zdarma, můžete ji upravovat dle svých potřeb.

Alma Career s.r.o, skupina LMC mění název

Alma Career s.r.o, skupina LMC mění název

Korporátní skupina LMC, provozovatel několika pracovních portálů v ČR, oznámila, že od 1. ledna 2024 se bude prezentovat pod novým názvem Alma Career s.r.o.. Tato změna představuje nejen reorganizaci, ale také krok k ještě další expanzi této skupiny. Změna názvu by měla podle oficiálního oznámení proběhnout bez nutnosti aktivní účasti klientů, čímž LMC Group deklaruje, že předejde nestabilitě svých služeb a možným přerušením. Firma zdůrazňuje, že smluvní a fakturační údaje zůstanou nezměněny s výjimkou obchodního názvu, což by mohlo vést k méně náročnému přechodu pro stávající i nové klienty.

Jak si ve společnosti najít novou pozici

Jak si ve společnosti najít novou pozici

Zajímá vás změna pozice v zaměstnání? Na stávající pozici se již nerozvíjíte a neučíte se ničemu novému, ale ze společnosti odejít nechcete. Pak je čas si najít novou pozici v rámci společnosti. Pojďte se s námi podívat na způsoby, jak si v rámci stávající společnosti můžete najít nové pracovní uplatnění, které vás bude bavit.

Přestávky v práci - kdy máte nárok na volno

Přestávky v práci - kdy máte nárok na volno

Ukážeme vám, kdy máte nárok na placenou a kdy na neplacenou přestávku. V jakých případech vás zaměstnavatel může povolat do práce i v době vašeho zákonného volna. Vše si vysvětlíme na konkrétních případech přestávek u různě dlouhých směn.

Co s sebou na úřad práce? Jaké vzít dokumenty

Co s sebou na úřad práce? Jaké vzít dokumenty

Povíme si, jaké formuláře můžete vyplnit v klidu doma a elektronicky na úřad práce poslat, nebo přinést osobně vytištěné. Pro zaměstnance, absolventy i OSVČ máme seznam dokumentů, které je nutné s sebou na úřad práce pro registraci přinést.

Poradíme vám, jak odpovědět na pracovní inzerát

Poradíme vám, jak odpovědět na pracovní inzerát

Dali jste si práci s vytvořením životopisu, průvodního a motivačního dopisu, vybrali jste tu správnou pracovní nabídku. Teď to nezkazit posledním krokem. Poradíme, jak připravit odpověď na inzerát na práci, jak odepsat na pracovní inzerát a na co si dát pozor.

benefit data deadline event HR IT náplň práce NDA Office pec policie práce Prague role security SOU stres computer dar dary employer finance náplň PR proces profi

Pracovní portál JenPráce.cz provozuje Coweo

© 2016–2024 Coweo Technologies s.r.o., všechna práva vyhrazena