- 32 000 – 40 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro cizince

První kontakt telefonicky nebo e.mailem.
Nástup dle dohody.
Výběrové řízení vyhlašuje vedoucí úřadu v souladu s § 7 zákona č. 312/2002 Sb., o úřednících samosprávných celků a o změně některých zákonů, ve znění pozdějších předpisů.
Místo výkonu práce: Rosice.
Předpoklady pro vznik pracovního poměru úředníka: stanovené § 4 zákona č. 312/2002 Sb.
Kvalifikační předpoklady: minimálně vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu.
Další požadavky:
Přihlášku s požadovanými doklady zašlete na adresu Městský úřad Rosice, Palackého nám. 13, 665 01 Rosice nebo předejte na podatelně Městského úřadu Rosice, Žerotínovo nám. 1 tak, aby ji vyhlašovatel obdržel nejpozději do 19.11.2021. Zásilku označte na obálce heslem „NEOTEVÍRAT – výběrové řízení OŽU“.
Kontaktní pracovník: Ing. Michaela Sochorová, personalistka MěÚ, tel. zobrazit tel. číslo .
Platové podmínky: se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů – platová třída 10.
Náplň práce: Komplexní zajišťování odborné agendy na úseku živnostenského podnikání, samostatný výkon živnostenské kontroly, poskytování poradenských a konzultačních činností na úseku živnostenského podnikání, provádění kontroly dodržování povinností stanovených zákonem č. 379/2005 Sb., o opatřeních k ochraně před škodami způsobenými tabákovými výrobky, alkoholem a jinými návykovými látkami, projednávání přestupků na úseku živnostenského podnikání.
?
Náležitosti přihlášky: jméno, příjmení, titul, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, číslo občanského průkazu, telefon, e-mail, datum a podpis uchazeče.
K přihlášce připojte:
Přihlášky zasílejte se všemi požadovanými náležitostmi a přílohami, bez nich není Vaše přihláška úplná a nemůže být zahrnuta mezi přihlášky dalších uchazečů o nabízené funkční místo.
Vyhlašovatel si vyhrazuje právo zrušit toto výběrové řízení kdykoliv v jeho průběhu.
Upozornění pro uchazeče: uchazeči, kteří budou výběrovou komisí na základě vyhodnocení došlých přihlášek zařazeni do druhého kola výběrového řízení, budou pozváni prostřednictvím e-mailu uvedeného v přihlášce.
Zaměstnanecké výhody: stravenkový paušál, příspěvek na dovolenou, příspěvek na penzijní připojištění, 4 dny sick days
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?
Ukážeme vám, na co je důležitý a jak se počítá průměrný výdělek. Správně vypočítaný průměrný měsíční výdělek slouží pro odstupné a další náhrady. Nezbytný je průměrný čistý měsíční výdělek pro podporu v nezaměstnanosti.