- Plný úvazek
Popis pracovní pozice:
Odpovídá za plynulý chod sekretariátu ředitele.
Spravuje kalendář ředitele a organizuje jeho schůzky a jednání.
Zajišťuje služební cesty (ubytování, letenky atd.).
Zpracovává reporty a prezentace vztahující se k činnosti úseku ( i v AJ).
Koordinuje a kontroluje úroveň zpracování a aktualizace dat v informačním systému firmy.
Co od Vás očekáváme:
SŠ/VŠ (zaměření ekonomického / technického směru výhodou).
Znalost AJ na dobré komunikativní úrovni slovem i písmem.
Praxe v obchodní administrativě výhodou.
Časovou flexibilitu.
Reprezentativní a příjemné vystupování.
Výborné komunikační, organizační a plánovací schopnosti.
Pokročilou znalost Microsoft Office (Excel, Word, Power Point, Outlook, Internet).
Řidičský průkaz skupiny B, aktivní řidič.
Pokud Vás naše nabídka zaujala, zašlete prosím svůj strukturovaný životopis na e-mailovou adresu e-mail přes nebo
Odpovědí na tento inzerát či zasláním Vašeho životopisu a případných dalších osobních materiálů do společnosti Tokoz a.s., Santiniho 20/26, Žďár nad Sázavou dáváte souhlas ke zpracování a uchování Vašich osobních údajů dle zákona č. 101/2000 Sb., o ochraně osobních údajů. Tento souhlas platí až do jeho odvolání písemnou formou.



