- 30 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
MV: Baarova 58/3, 14000 Praha 4
Kontakt: Trčková Vendula, tel.: zobrazit tel. číslo , e-mail: e-mail přes
Asistentka pro ředitelství Praha zajišťuje chod recepce, pracuje jako asistentka výkonného ředitele a vykonává administrativní úkony i pro ostatní zaměstnance ředitelství Praha (malý kolektiv, cca 5 lidí). Vede další administrativu spojenou s ISO, reklamacemi, bezpečností práce apod.
Požadujeme vzdělání ÚSO, dobré komunikační schopnosti, flexibilitu, samostatnost a smysl pro týmovou práci. Znalost AJ a certifikát interního auditora ISO 9001 vítány.
Nabízíme velmi příjemné pracovní prostředí, malý kolektiv zaměstnanců, poukázky na obědy, příspěvek na penzijní připojištění.
Úvazek možno plný nebo částečný, dle domluvy.

Lenka otevřela ChatGPT a napsala: „Napiš mi životopis pro marketingovou pozici.“ Za pár sekund měla hotovo – jenže výsledek působil, jako by ho psalo 100 jiných lidí před ní.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.