- 20 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
• administrativní činnost
• příprava smluv a jejich kontrola
• příprava podkladů pro prodej, převod vozidel, příjem nových vozů aj.
• archivace dokumentů
• příprava podkladů pro jednání a porady, zpracování zápisů z nich
• plánování a organizování schůzek
• distribuce příslušných dokumentů k podpisu
• práce s interním evidenčním systém
• péče o klienty
• komunikace s obchodními partnery
• vyřizování obchodní korespondence
• aktualizace obchodních dat společnosti, údajů v Obchodním rejstříku, profesních sdruženích, asociacích atd.
• zajišťování ověření písemností u orgánů státní správy
• pomoc se zajištěním chodu recepce
• min. středoškolské vzdělání
• základní orientace v automobilovém odvětví
• komunikační znalosti angličtiny, příp. jiného cizího jazyka
• dobré komunikační a organizační dovednosti
• zodpovědnost, flexibilita, samostatnost, pozitivní přístup, týmový duch, příjemné vystupování, touhu zlepšovat se, přinášet novinky a možná zlepšení pro firmu
• řidičský průkaz B
• dlouhodobá práce v Praze
• stabilní pracoviště v AS Auta Super
• práce na HPP
• nástup možný IHNED
• zaškolení je samozřejmostí
• bonusy
• pevný výplatní termín
Pracovní doba:
• PO-PÁ, 1x za měsíc sobota
• nástup IHNED

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.