Obsluha v Bistru Čistá duše a kiosku v centru Havlíčkova Brodu (pouze pro OZP)

Havlíčkův Brod
Smluvní vztah
Jazykové znalosti
Český jazyk (Expert C2)
Minimální vzdělání
Základní
Vhodné také pro

O nás

Nabízíme pracovní příležitosti osobám se zdravotním postižením v Havlíčkově Brodě, Pelhřimově, Humpolci, Chotěboři a Hlinsku.

Pokud Vás naše nabídka zaujme, prosím pošlete nám svůj životopis, případně přímo volejte na níže uvedené číslo. Ráda si s Vámi domluvím osobní schůzku.

Více informací na tel.: zobrazit tel. číslo , Lucie Flesarová - administrativní pracovník v personalistice

 

Obsluha v Bistru - pultový prodej gastronomických produktů (pouze pro OZP)

Do týmu Bistra Čistá duše v Havlíčkově Brodě a Kiosku na Gymnáziu hledáme novou dušičku, která bude s radostí a úsměvem pečovat o zákazníky našeho Bistra Čistá duše Havlíčkův Brod a zákazníky z řad studentů a učitelů v Kiosku na Gymnáziu. 

Hledáme milého člověka, který má již s prodejem nějaké zkušenosti a nechybí mu chuť naučit se, co zatím neumí. Jako pracovník kantýny se budete starat o to, aby se u nás zákazník cítil příjemně a odcházel s dobrou náladou. Zároveň budete mít odpovědnost za vedení pokladny a doplňování prodejního sortimentu. Dává Vám taková práce smysl? Tak pojďte k nám!

Náplň práce:

  • pultový prodej gastronomických produktů vlastní výroby, cukrářských výrobků a doplňkového sortimentu
  • obsluha hostů, příprava nápojů
  • práce s pokladnou
  • komunikace se zákazníky
  • udržování čistoty prodejních prostor
  • zastupitelnost mezi provozovnou Bistra Čistá duše a kioskem na Gymnáziu

Nabízíme:

  • pracovní poměr na zkrácený úvazek (4h-6h denně , střídání ranních a odpoledních směn dle dohody)
  • práci ve stabilní společnosti
  • přátelský a vstřícný kolektiv
  • zaučení zkušenou kolegyní
  • 5 týdnů dovolené
  • možnost nástupu ihned
  • místo výkonu práce v centru Havlíčkova Brodu

Požadujeme:

  • komunikační dovednosti v kontaktu se zákazníkem
  • spolehlivost, pečlivost, zodpovědnost
  • příjemné vystupování
  • alespoň základní znalost práce s počítačem (kvůli obsluze pokladny)
  • výhodou, nikoliv podmínkou, je předchozí praxe v prodeji či obsluze a znalost účetního software Pohoda
  • OZP podmínkou

Benefity

  • Dovolená navíc
  • Finanční bonusy / prémie
  • Vzdělávací kurzy
  • Příspěvek na vzdělávání
  • Přátelské prostředí

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Pracovní trh 2026: vyšší mzdy, digitalizace a nové povinnosti. Co se mění od ledna a co teprve přijde

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Přehled otázek a odpovědí na pracovním pohovoru

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Když po pohovoru nastane ticho a firma se neozývá. Jak se bránit náborovému ghostingu?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.