- 20 000 – 35 000 Kč
- Plný úvazek, Zkrácený úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Vhodné pro osoby zdravotně znevýhodněné.
Obecná charakteristika pozice: referent územního plánování vykonává činnost v přenesené působnosti úřadu územního plánování ve správním obvodu města Poděbrady, obce s rozšířenou působností, podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění, kdy zejména pořizuje územně-plánovací podklady, pořizuje územní a regulační plány města Poděbrady a na žádost pro obce ve svém správním obvodu, vykoná další činnosti dle stavebního zákona.
Místo výkonu práce: Poděbrady
Předpokládaný termín nástupu: po ukončení výběrového řízení nebo dle dohody
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Platové podmínky: se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (11. platová třída).
Požadavky zaměstnavatele: základní orientace v právních předpisech, zejména zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), a zákon č. 283/2021 Sb., stavební zákon;
praxe ve státní správě nebo samosprávě výhodou; uživatelská znalost práce na PC (běžný kancelářský software); řidičské oprávnění pro sk. B výhodou; schopnost samostatného jednání, komunikační a organizační schopnosti, příjemné vystupování
Nabízíme: zaměstnanecké benefity, např. flexibilní začátek/konec pracovní doby,
5 týdnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna (sick days), příspěvek na ošacení, stravování, volnočasové aktivity, příspěvek na penzijní připojištění, teambuilding, možnost dalšího vzdělávání.
Lhůta pro podání přihlášky: 19. 11. 2025
Přesné informace pro přihlášení do výběrového řízení naleznete na úřední desce Města Poděbrady v sekci Výběrová řízení, volná místa: Městký úřad Poděbrady
Zaslání (pouze) životopisu se nepovažuje za přihlášení uchazeče do výběrového řízení.

Rok 2026 přináší na český pracovní trh největší balík změn za poslední roky. Zasáhnou stovky tisíc zaměstnanců a desetitisíce firem: minimální a zaručené mzdy, benefity, hlášení pracovních úrazů i nové příspěvky pro rizikové profese. Kdo se připraví už teď, vyhne se chybám v daních, odvodových limitech i zpožděným hlášením.

Pojďme si ukázat, jak probíhá pracovní pohovor s personalistou a manažerem společnosti, kde se ucházíte o zaměstnání. Jak se na jednotlivé pohovory připravit? Jaké mohou padnout otázky a jak na ně odpovědět?

Možná to znáte. Pošlete životopis, absolvujete pohovor, vše vypadá slibně, dostanete příslib, že se firma brzy ozve, a pak ticho. Dny plynou, schránka zůstává prázdná a vy si kladete otázku: „Co se stalo?“ Tato situace má jméno: ghosting. A bohužel se netýká jen randění, ale i pracovního trhu.

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.