- 46 000 Kč
- Plný úvazek

Pracovní náplň: výkon agendy stavebního úřadu
Požadavky:SŠ nebo VŠ stavebního směru (§ 13a odst. 2 zákona č. 183/2006 Sb., zákon o územním plánování a stavebním řádu (stavební zákon), ve znění pozdějších předpisů)
Další požadavky: znalost práce na PC, samostatnost, pečlivost a odpovědnost, dobré komunikační, organizační a rozhodovací schopnosti, řidičské oprávnění skupiny B – aktivní řidič/ka
Výhodou: zvláštní odborná způsobilost, praxe v oboru, autorizace v oboru
Nabízíme: stravenky, sociální fond, osobní příplatek
Termín nástupu: dle dohody
Náležitosti přihlášky:
Přihláška musí obsahovat dle § 7, odst. 4 zákona: název výběrového řízení, jméno, příjmení, titul uchazeče, datum a místo narození, státní příslušnost, místo trvalého pobytu, telefonické spojení, e-mail, číslo občanského průkazu, datum a podpis, datum možného nástupu.
K přihlášce se připojí následující doklady dle § 6, odst. 4 zákona: strukturovaný životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních, výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce, ověřená kopie dokladů o nejvyšším dosaženém vzdělání
Přihláška musí navíc obsahovat prohlášení uchazeče o tom, že souhlasí s použitím osobních údajů uvedených v přihlášce pro potřeby výběrového řízení.
Lhůta pro podání přihlášky je do 25.8.2017 na adresu Město Horšovský Týn, kancelář starosty, náměstí Republiky 52, 34601 Horšovský Týn v uzavřené obálce označené „Výběrové řízení – Referent/ka odboru výstavby a územního plánování“. Více informací k výběrovému řízení na internetových stránkách města Horšovský Týn.
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?