SAMOSTATNÝ REFERENT Oddělení územního plánování v Odboru výstavba a územního plánování MěÚ Poděbrady

Poděbrady
do 33.280 Kč

Obecná charakteristika pozice: referent územního plánování vykonává činnost v přenesené působnosti úřadu územního plánování ve správním obvodu města Poděbrady, obce s rozšířenou působností, podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění, kdy zejména:

  • pořizuje územně-plánovací podklady (UPD),
  • pořizuje územní a regulační plány města Poděbrady a na žádost pro obce v obvodu,
  • ukládá, eviduje a sleduje realizaci schválené UPD,
  • vykoná další činnosti dle stavebního zákona.

Místo výkonu práce: Poděbrady
Předpokládaný termín nástupu: po ukončení výběrového řízení nebo dle dohody
Pracovní poměr: na dobu neurčitou

Platové podmínky: se řídí zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (11. platová třída).

Nabízíme: zaměstnanecké benefity, např. flexibilní začátek/konec pracovní doby, 5 týdnů dovolené, 5 dnů zdravotního volna (sick days), příspěvek na ošacení, stravování, rekreaci, příspěvek na penzijní připojištění; další vzdělávání formou školení, možnost získat zkušenosti v oblasti veřejné správy.

Kvalifikační předpoklady a požadavky dle § 44, § 45 zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, ve znění pozdějších předpisů:

  • autorizovaný architekt s autorizací pro obor územní plánování nebo bez specifikace oboru podle autorizačního zákona, nebo autorizovaný inženýr pro obor městské inženýrství,
  • vysokoškolské vzdělání uznané pro autorizaci v oboru územní plánování,
  • vysokoškolské vzdělání ve studijním programu náležejícím do oblasti vzdělávání architektura a urbanismus, stavebnictví nebo geografie,
  • vyšší odborné vzdělání nebo středoškolské vzdělání s maturitní zkouškou s udělenou výjimkou z kvalifikačního požadavku vzdělání ministerstvem pro uchazeče, který vykonává (vykonával) územně plánovací činnost v souladu s právními předpisy, splňuje kvalifikační požadavky praxe a má osvědčení zvláštní odborné způsobilosti podle jiného právního předpisu (§ 45 odst. 1).

Požadavky zaměstnavatele:

  • základní orientace v právních předpisech, zejména zákon č. 128/2000 Sb., o obcích

(obecní zřízení), a zákon č. 283/2021 Sb., stavební zákon,

  • praxe ve státní správě nebo samosprávě výhodou,
  • uživatelská znalost práce na PC (běžný kancelářský software),
  • řidičské oprávnění pro sk. B výhodou,
  • schopnost samostatného jednání, flexibilita, komunikační a organizační schopnosti, příjemné vystupování.

Lhůta pro podání přihlášky: 22. 10. 2025 vč.

Podrobný postup pro přihlášení do výběrového řízení naleznete na úřední desce MÚ Poděbrady v sekci výběrová řízení, volná místa: Městký úřad Poděbrady („Pouhým“ zasláním životopisu nebude uchazeč/ka zařazen/a do výběrového řízení.)

Podívejte se i na jiné nabídky s podobným nastavením:

O2 Czech Republic a.s. | O2 Czech Republic a.s. | Praha Praha
  • 60 000 – 90 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
dnešní
Broker Investment, s.r.o. | Broker Investment, s.r.o. | Praha Praha
  • 47 000 – 69 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
EURO-GASTRO PARTNERS,s.r.o. | EURO-GASTRO PARTNERS,s.r.o. | Praha Praha
  • 50 000 – 80 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
M - SILNICE a.s. | M - SILNICE a.s. | Bylany Bylany
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
včerejší
FOXCONN CZ s.r.o. | FOXCONN CZ s.r.o. | Karlov, Kutná Hora Karlov, Kutná Hora
  • Plný úvazek
včerejší
GENERI BIOTECH s.r.o. | GENERI BIOTECH s.r.o. | Pražské Předměstí, Hradec Králové Pražské Předměstí, Hradec…
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro absolventy
Zveřejněno: 7. října
FRANCES s.r.o. | FRANCES s.r.o. | Libeň, Praha Libeň, Praha
  • Plný úvazek
Zveřejněno: 7. října
GMK Group s.r.o. | GMK Group s.r.o. | Holešovice, Praha Holešovice, Praha
  • 40 000 – 60 000 Kč
  • Plný úvazek
  • Vhodné také pro cizince
Zveřejněno: 7. října

Seznam zobrazených firem s inzercí dle nastavené filtrace:
fischer EAST center s.r.o., PYLONES s.r.o., Grafton Recruitment s.r.o., ManpowerGroup s.r.o., Broker Investment, s.r.o., Jobsyno Global s.r.o., BU Power Systems s.r.o., Advantage Consulting, s.r.o., O2 Czech Republic a.s., SYNERGIE TEMPORARY HELP s.r.o., Ředitelství silnic a dálnic s. p., H & M Hennes & Mauritz CZ, s.r.o., Evolution CZ s.r.o., Správa železnic, státní organizace, Rex Concepts PLK Czech s.r.o., Partners Financial Services, a.s., HP TRONIC Zlín, spol. s r.o., eDO finance, a.s., CLEANCAT s.r.o., BBH, advokátní kancelář, s.r.o., HLAVNÍ MĚSTO PRAHA, Kronium s.r.o., Metrostav a.s., Louda Auto a.s., CPHCL Panorama, s.r.o., Automyčka Express s.r.o., INTERACTION s.r.o., PETR VOJTA s.r.o., RA8 GROUP s.r.o., AC Jobs, s.r.o., 6S ENTERTAINMENT CZ s. r. o., Kaufland Česká republika v.o.s., PM Česká republika, s.r.o., Ministerstvo práce a sociálních věcí, Twisto payments a.s., ProfesKontakt, s.r.o., Orienta Czech s.r.o., 21 Consult Group s.r.o., Česká pošta, s.p., EKOSPOL a.s., OBB stavební materiály, spol. s r.o., Waf-Waf Group s.r.o., Sabores s.r.o., Tesco Stores ČR a.s., Etimos Human s.r.o., TLV s.r.o., 2MM s.r.o., SIMIX GROUP s.r.o., EURO-GASTRO PARTNERS,s.r.o., CreditPortal, a.s., ETERNITIS s.r.o., Alerta s.r.o., Mattoni 1873 a.s., PEPCO Czech Republic s.r.o., Trenkwalder a.s., SYNERGIE, s.r.o., Rex Concepts BK Czech s.r.o., GLOBAL ASSISTANCE a.s., JISTU recruitment s.r.o., M - SILNICE a.s., FOXCONN CZ s.r.o., JOBSTART s.r.o., Tetracon Group s.r.o., Zrno zrnko s.r.o., GENERI BIOTECH s.r.o., TESCOMA s.r.o., FRANCES s.r.o., Metal Arsenal s.r.o., GMK Group s.r.o.

Seznam profesí v zobrazených inzerátech:
Administrativní pracovník / pracovnice, Asistent / Asistentka, Back office pracovník / pracovnice, Recepční, Referent / Referentka, Technickoadministrativní pracovník / pracovnice, Telefonní operátor / operátorka, Telefonní prodejce / prodejkyně, Vedoucí týmu / Team leader, Balení zásilek, Logistik / Logistička, Ekonom / Ekonomka, Finanční analytik / analytička, Finanční poradce / poradkyně, Investiční makléř / makléřka, Makléř / Makléřka, Odborný asistent / asistentka, Pojišťovací poradce / poradkyně, Úvěrový specialista / specialistka, Číšník / Servírka, Manažer / manažerka v gastronomii, Obsluha lidí, Pomocný pracovník / pracovnice v gastronomii, Provozní / F&B Manager, Account Manager / Key Account Manager, Obchodní asistent / asistentka, Obchodník / Obchodnice, Pokladní, Prodavač / Prodavačka, Vedoucí obchodu, Personalista / Personalistka, Trenér / Trenérka, Herec / Herečka, Kadeřník a holič / Kadeřnice a holička, Manikér a pedikér / Manikérka a pedikérka, Manažer / manažerka kvality, Provozní manažer / manažerka, Personální manažer / manažerka, Prodejce / prodejkyně vozů, Servisní technik / technička, Úředník / Úřednice, Právník / Právnička, Manažer / manažerka prodeje, Obchodní zástupce / zástupkyně, Finanční specialista / specialistka, Přijímací technik / technička, Specialista / specialistka kvality, Inženýr / inženýrka kvality

Seznam lokalit v zobrazených inzerátech:
Nová Paka, Praha, Holešovice, Praha, Letňany, Praha, Krč, Praha, Libeň, Praha, Černý Most, Praha, Nové Město, Praha, Pardubice, Hostivař, Praha, Bílkovice, Hloubětín, Praha, Staré Město, Praha, Karlín, Praha, Strašnice, Praha, Brandýs nad Labem-Stará Boleslav, Žižkov, Praha, Všetaty, okres Mělník, Kutná Hora, Vysočany, Praha, Čestlice, Dolní Chabry, Praha, Bylany, Karlov, Kutná Hora, Mladá Boleslav, Chodov, Praha, Nusle, Praha, Vršovice, Praha, Pražské Předměstí, Hradec Králové, Zelené Předměstí, Pardubice, Lysá nad Labem

Přečtěte si aktuální články z naší poradny

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Superdávka 2025: jak podat žádost a jaké jsou podmínky

Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Nemocenská bez stresu: Jak zvládnout formuláře i eNeschopenku

Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

Jak zaujmout na první pohled? Psychologie barev, textu v životopisech a profilech na sítích

První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Podcast: Víte, na jaké volno máte nově nárok? Změny v zákoníku práce 2025

Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?

auto na dobu neurčitou zkušenost
Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství  na Rohlik.cz

SKVĚLÝ TIP

Ohodnoť práci a vyhraj preumium členství na Rohlik.cz

CHCI VYHRÁT