- 43 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Pracovní poměr na dobu neurčitou. Nástup po skončení VŘ nebo dle domluvy.
Vhodné pro osoby se zdravotně znevýhodněné.
Obecná charakteristika pozice: referent územního plánování vykonává činnost v přenesené působnosti úřadu územního plánování ve správním obvodu města Poděbrady, obce s rozšířenou působností, podle zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon, v platném znění, kdy zejména:
pořizuje územně-plánovací podklady (UPD); pořizuje územní a regulační plány města Poděbrady a na žádost pro obce ve svém správním obvodu; ukládá, eviduje a sleduje realizaci schválené UPD; vykoná další činnosti dle stavebního zákona.
Místo výkonu práce: Poděbrady
Předpokládaný termín nástupu: po skončení VŘ nebo dle dohody
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Platové podmínky: řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (11. platová třída).
Zaměstnanecké výhody: příspěvek na volnočasové aktivity; ošatné; eStravenky; indispoziční volno; narozeninové volno; pružná pracovní doba; 5 týdnů dovolené
Kvalifikační předpoklady a požadavky:
Kvalifikační předpoklady a požadavky dle § 44, § 45 zákona č. 283/2021 Sb., stavební
zákon, ve znění pozdějších předpisů:
Požadavky zaměstnavatele: základní orientace v právních předpisech, zejména zákon č. 128/2000 Sb., o obcích (obecní zřízení), a zákon č. 283/2021 Sb., stavební zákon;
praxe ve státní správě nebo samosprávě výhodou; uživatelská znalost práce na PC (běžný kancelářský software); řidičské oprávnění pro sk. B výhodou; schopnost samostatného jednání, flexibilita, komunikační a organizační schopnosti, příjemné vystupování.
Lhůta pro podání přihlášky: 25. 8. 2025 vč.
Podrobný postup pro přihlášení do výběrového řízení naleznete na úřední desce MěÚ Poděbrady v sekci Výběrová řízení, volná místa. Městký úřad Poděbrady.
(„Pouhým“ zasláním životopisu nebude uchazeč/ka zařazen/a do výběrového řízení.)
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?