- 43 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Obecná charakteristika pozice: administrativní a spisový pracovník; ukládání a evidence spisů v souladu se zákonem o archivnictví a správním řádem; provádění statistických hlášení o stavbách, zpracování dat a údajů při provádění statistických šetření; zajištění spisové služby elektronicky, zajišťování doručování a provádění úkonů prostřednictvím datové schránky ve stanoveném rozsahu; administruje podklady a vyjádření ke stavbám pro soudní jednání; administruje šetření pro vydání stanovisek nebo vyjádření pro katastrální úřad kvůli odstranění nesouladů v katastru nemovitostí; připravuje podklady pro přidělení čísel popisných příp. evidenčních na území města Poděbrady; připravuje podklady pro editaci registru územní identifikace, adres a nemovitostí (RUIAN).
Platové podmínky: řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (8. platová třída).
Kvalifikační předpoklady: minimálně střední vzdělání s maturitní zkouškou
Požadujeme: praxe ve státní správě či samosprávě výhodou, komunikační schopnosti, iniciativa, spolehlivost, uživatelská znalost práce na PC, řidičské oprávnění skupiny B výhodou, ochota učit se a dále se vzdělávat.
Písemná přihláška uchazeče k vyhlášenému výběrovému řízení musí obsahovat tyto náležitosti:
. jméno, příjmení a titul uchazeče,
. datum a místo narození uchazeče,
. státní příslušnost uchazeče,
. místo trvalého pobytu uchazeče,
. druh a číslo dokladu prokazujícího totožnost a státní občanství a, je-li uchazečem cizinec, který není občanem členského státu Evropské unie nebo občanem státu, který je smluvním státem Evropského hospodářského prostoru, též číslo dokladu o povolení k trvalému pobytu,
. datum a podpis uchazeče.
Uchazeč uvede do přihlášky také telefonní číslo a e-mail, prostřednictvím kterých bude probíhat komunikace s uchazečem; kontaktní adresu, pokud není shodná s místem trvalého pobytu uchazeče.
K přihlášce do výběrového řízení musí být přiloženy tyto doklady:
. životopis, ve kterém se uvedou údaje o dosavadních zaměstnáních a o odborných znalostech a dovednostech týkajících se správních činností,
. výpis z evidence Rejstříku trestů ne starší než 3 měsíce – lze při podání přihlášky nahradit čestným prohlášením o bezúhonnosti (viz příloha 3); u cizinců též obdobný doklad osvědčující bezúhonnost vydaný domovským státem ne starší než 3 měsíce; pokud takový doklad domovský stát nevydává, doloží se bezúhonnost čestným prohlášením,
. úředně ověřená kopie dokladu o nejvyšším dosaženém (ukončeném) vzdělání – lze při podání přihlášky připojit v prosté kopii,
. prohlášení – souhlas se zpracováním osobních údajů (viz příloha 2).
Pozn.: Uchazeč předloží doklady podle b) a c) územnímu samosprávnému celku nejpozději před uzavřením pracovní smlouvy.
Lhůta pro podání přihlášky: 30. 5. 2025
Přesné informace pro přihlášení do výběrového řízení naleznete na úřední desce Města Poděbrady v sekci Výběrová řízení, volná místa: Městký úřad Poděbrady
Zaslání (pouze) životopisu se nepovažuje za přihlášení uchazeče do výběrového řízení.
Nabízíme: příspěvek na volnočasové aktivity, ošatné, eStravenky; indispoziční volno, pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?