- 43 000 – 60 000 Kč
- Plný úvazek
- Vhodné také pro absolventy
Obecná charakteristika pozice: výkon působnosti obecního stavebního úřadu ve věcech bytových domů, silnic II. a III. třídy, místních a veřejně přístupných účelových komunikací, technické infrastruktury v elektroenergetice nebo plynárenství, a vodního díla, kde nevykonává působnost krajský stavební úřad.
Místo výkonu práce: Poděbrady
Předpokládaný termín nástupu: po skončení VŘ nebo dle dohody
Pracovní poměr: na dobu neurčitou
Počet pracovních míst: 1
Platové podmínky: řídí se zákonem č. 262/2006 Sb., zákoník práce, ve znění pozdějších předpisů a nařízením vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě, ve znění pozdějších předpisů (11. platová třída).
Kvalifikační předpoklady:
. splnění kvalifikačních požadavků dle § 30a zákona č. 283/2021 Sb., stavební zákon ve znění zákona č. 195/2022 Sb. a zákona č. 152/2023 Sb. (dále jen „zákon“),
. splnění kvalifikačních předpokladů vzdělání dle § 2 nařízení vlády č. 341/2017 Sb., o platových poměrech zaměstnanců ve veřejných službách a správě v platném znění, a to vysokoškolské vzdělání v magisterském studijním programu nebo vysokoškolské vzdělání v bakalářském studijním programu.
Pozn: varianta postupu podle § 30a odst. 5) (zákona č. 283/2021 Sb. v platném znění) odborné vedení do doby splnění uvedených požadavků v kontextu ustanovení zákona, a to na základě dohody.
Lhůta pro podání přihlášky: 27. 3. 2025 vč.
Přesné informace pro přihlášení do výběrového řízení naleznete na úřední desce Města Poděbrady. Městký úřad Poděbrady (Zaslání (pouze) životopisu se nepovažuje za přihlášení uchazeče do výběrového řízení.)
Nabízíme: příspěvek na volnočasové aktivity, ošatné, eStravenky; indispoziční volno, pružná pracovní doba, 5 týdnů dovolené;
Od října 2025 vstoupila v platnost velká změna v českém systému sociální podpory. Ministerstvo práce a sociálních věcí spustilo tzv. superdávku 2025, která sjednocuje čtyři dosavadní dávky – příspěvek na bydlení, doplatek na bydlení, příspěvek na živobytí a přídavek na dítě – do jednoho přehledného balíčku. Díky tomu se zjednodušuje administrativa a lidé už nemusí podávat několik různých žádostí. Navíc se vše dá vyřídit i online přes portál Jenda, což výrazně ušetří čas a fronty na Úřadu práce.
Pracovní neschopnost nemusí být noční můrou personalistů ani zaměstnanců. S eNeschopenkou a trochou organizace se dá zvládnout hladce. Jak na to? Tady je ucelený průvodce plný praktických tipů, které vám ušetří čas i nervy!
První dojem uděláte jen jednou. Ať už jde o váš životopis, profil na LinkedInu nebo jiné profesní sítě, barvy a text hrají klíčovou roli. Věděli jste, že správná volba barev může zvýšit šanci, že si vás zaměstnavatel všimne? Nebo že na struktuře textu záleží víc, než si myslíte? Pojďme si ukázat, jak díky psychologii barev a textu zaujmout hned napoprvé.
Od 1. června 2025 vstoupila s flexinovelou zákoníku práce v účinnost i úprava nařízení vlády č. 590/2006 Sb. Mění pravidla pro osobní překážky v práci. Přináší jasnější nárok na volno při svatbě, úmrtí či doprovodu k lékaři a nové podmínky pro volno při hledání zaměstnání. Co to znamená pro HR praxi a plánování směn?